9
معرفی چره هفته کرمانشاه

چهره هفته سوم بهمن ماه کرمانشاه / فرزین معتمدی ، دست‌های پشت پرده‌ای در دانشگاه اجازه نمی‌دهند

  • کد خبر : 1561
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۱۵
چهره هفته سوم بهمن ماه کرمانشاه / فرزین معتمدی ، دست‌های پشت پرده‌ای در دانشگاه اجازه نمی‌دهند
اگر بخواهیم چهره هفته سوم کرمانشاه را معرفی کنیم این فرد کسی نخواهد بود جزء فرزین معتمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، و اما علت انتخاب وی برای چهره هفته کرمانشاه، او در جواب خبرنگاری که علت عدم وجود داروخانه هلال احمر در کرمانشاه را...

اگر بخواهیم  چهره  هفته سوم کرمانشاه را  معرفی کنیم   این  فرد کسی نخواهد بود جزء فرزین  معتمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر  کرمانشاه ، و اما  علت  انتخاب وی  برای  چهره  هفته  کرمانشاه  از نگاه چکاوک نیوزی  ها، او در جواب  خبرنگاری که علت  عدم وجود  داروخانه هلال  احمر در  کرمانشاه را  می پرسد  می گوید :  دست  های پشت پرده نمی گذارند .

در خبری    که در این زمینه در سایت ها منتشر شده  و در فضای مجازی هم  سر و صدایی بپا  کرده و واکنش هایی را  بدنبال داشته است، می خوانیم،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خواستار صدور مجوز راه اندازی داروخانه در کرمانشاه  می شود ،  البته در مصاحبه  مطبوعاتی اش !!!  بدون شک اینگونه درخواست دادن عرف این نیست،  وی  ایجاد این  داروخانه را  حق مسلم مردم استان می داد  و می گوید  : کرمانشاه تنها استانی در کشور است که داروخانه هلال احمر ندارد. و مردم از این نعمت محروم هستند. و این در حالی است که همه سود و انتفاع این داروخانه به خود مردم برمی‌گردد.

فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه.  در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در این خصوص می گوید:  متاسفانه باوجود اینکه مکاتبات لازم با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده ( آها پس  مکاتبه  هم شده  )   اما دست‌های پشت پرده‌ای در این دانشگاه اجازه نمی‌دهند این اتفاق بیفتد در صورتیکه وزارت بهداشت همانطور که برای بقیه استان‌ها مجوز صادر کرده  است.

حال این دست ها  کیست و چرا نمی گذارد  ماجرایی  است  که باید  روشن شود  که البته  چهره هفته   کرمانشاه ماجرا را بیشتر  از این باز نمی کند که این  ناقص  بودن  افشا گری وی   یک ستاره از سه ستاره اش  را   کم   می کند  و با دو ستاره  به عنوان چهره  هفته   اعلام می گردد .

این مقام عالی  هلال احمر استان  در ادامه  مصاحبه اش  می گوید :  داروخانه هلال احمر می‌تواند تا یک میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، داروهای این داروخانه با تعرفه آزاد نیست و خوشبختانه اقبال عمومی به این داروخانه بالاست و خصوصاً در بحران ها هم می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد و این در حالی است که آقای امیری مقدم استاندار کرمانشاه از اینکه چرا همه استان ها داروخانه هلال احمر دارند و فقط ما نداریم بسیار شگفت زده شده اند و قول دادند در اولین فرصت این موضوع را پیگیری کنند.

معتمدی در  ادامه برگی  دیگر از این موضوع  را  باز می کند  و می گوید : متأسفانه به شرکت های دارویی گفته شده که حق تخصیص دارو به داروخانه هلال احمر را ندارید، این اتفاق در حالی است که در سراسر کشور یکی از مهم ترین داروخانه ها که مشغول به فعالیت هست داروخانه هلال احمر می باشد اما متأسفانه با توجه به در خطر بودن منافع برخی ( مشکل  همین  برخی ها  است که  مدیر عامل محترم  نامی از  آنها  نمی برد ) هم استانی های ما از این ظرفیت محروم هستند.

حرف آخر اینکه  معتمدی  بادلی پر درد  چند برگه از این  موضوع  که به نظر می  رسد برگ هایی  دیگری هم دارد را باز  نموده است   و بر همین اساس   به  عنوان  چهره   هفته سوم  در  کرمانشاه با  دو ستاره معرفی می شود

 

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=1561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.