1
کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط‌عمومی

فراخوان دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران

  • کد خبر : 2155
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
فراخوان دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران
برگزار کنندگان سومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط‌عمومی ایران، پس از استقبال خوب از اولین جشنواره ایده‌های خلاق روابط‌عمومی ایران و برگزاری موفقیت آمیز آن در سال  1398، تصمیم دارد برای دومین بار  این جشنواره را بنا به رسالت‌ها و مأموریت‌های اصلی خود و در جهت اعتلا و پیشرفت همه‌جانبه علوم ارتباطات و روابط‌عمومی برنامه ریزی و اجرا نماید.

برگزار کنندگان سومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط‌عمومی ایران، پس از استقبال خوب از اولین جشنواره ایده‌های خلاق روابط‌عمومی ایران و برگزاری موفقیت آمیز آن در سال  ۱۳۹۸، تصمیم دارد برای دومین بار  این جشنواره را بنا به رسالت‌ها و مأموریت‌های اصلی خود و در جهت اعتلا و پیشرفت همه‌جانبه علوم ارتباطات و روابط‌عمومی برنامه ریزی و اجرا نماید.

ارتقای دانش تخصصی:

جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط‌عمومی ایران. در حقیقت به عنوان یکی از نتایج ارزشمند کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط‌عمومی ایران. پیوسته در پی ارتقای سطح علمی و دانش تخصصی مدیران و کارشناسانی است که در عرصه روابط‌عمومی فعالیت می‌کنند. در کنار این رویداد ملی، کارگاه‌ها و سخنرانی‌های تخصصی نیز تدارک دیده‌ شده تا با ارایه مباحث علمی-آموزشی از سوی استادان و متخصصان این رشته، آخرین اطلاعات و مباحث جدید و تجربیات ارزشمند دست اندرکاران در اختیار شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان قرار گیرد.

اهداف جشنواره:

  • آشنایی با اصول و استانداردهای خلاقیت و طراحی ایده‌های ناب روابط‌عمومی  و ارائه آثار و تجارب موفق.
  • توسعه و ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های خلاقانه و ایده‌پردازی ارتباطی.
  • فرهنگ‌سازی ، تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه خلاقیت های روابط عمومی و ارتباطات.
  • تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی  در توسعه آموزشی در فرآیند خلاقیت و نوآوری.
  • ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه.
  • کمک به تولید، تأمین و ارایه محتواهای فاخر و با کیفیت.
  • به اشتراک‌گذاری و انتقال ایده‌ها و تجربه‌های ناب و متمایز.
  • کسب دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت های ارتباطی و روابط عمومی‌.
  • ارائه جدیدترین دست آوردها وآموزه‌های کارکنان  روابط‌عمومی.
  • ایجاد فرصت‌های ارائه و به کارگیری تجربه‌های موفق و متفاوت در سایر روابط‌عمومی‌ها.
  • شبکه سازی مدیران، کارشناسان و متخصصان و دانشجویان روابط‌عمومی و حوزه‌های علوم ارتباطات و جامعه شناسی

بخش‌های جشنواره:

خلاقیت در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های عملیاتی روابط‌عمومی:

  • ایده و طرح خلاقانه‌ای که با توجه به تشخیص و شناسایی یک مسئله، چالش یا بحران(قابل پیش‌بینی یا پیش‌بینی نشده) در سازمان یا جامعه مطرح، سپس تبدیل به یک برنامه عملیاتی شده و پس از اجرای آن طرح و برنامه مسئله، چالش یا بحران موردنظر، برطرف شده باشد.

خلاقیت در تولید محتوای رسانه‌ای

  • محتوای رسانه‌ای تولید شده می بایست با توجه به تشخیص و شناسایی یک مسئله، چالش یا بحران (قابل پیش بینی یا پیش بینی نشده) در سازمان یا جامعه تولید و منتشر شده باشد و پس از انتشار آن؛ مسئله، چالش یا بحران موردنظر، برطرف شده باشد.

توجه: در این قسمت، میزان انتشار محتوا یا میزان بازدید و دیده شدن آن در سایت و شبکه‌های اجتماعی مجازی، به تنهایی معیار انتخاب در جشنواره نیست. بلکه نیاز به مستندات قابل ارائه‌ای است که نشان دهنده حل آن مسئله، چالش یا بحران پس از انتشار محتوا باشد.

  • در این بخش از ایده‌‌های برتر تقدیر و گواهی پذیرش و ثبت ایده در جشنواره به برگزیدگان اعطا می شود.

بخش ویژه:

علاوه بر انتخاب آثار خلاقانه در بخش‌های فوق، هیئت داوران از بین آثار ارسالی، جایزه برگزیده جشنواره را نیز، به سه اثر خلاق با مضمون و موضوع “فرهنگ‌سازی مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا” و “زاینده رود و فرونشست زمین” در حوزه روابط‌عمومی اهدا می‌کند.

شرایط شرکت در جشنواره

  1. مقررات عمومی:

علاقه‌مندانی که از اول دی‌ماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه۱۴۰۱ اقدامات ارزنده و آثار فاخری را با ویژگی‌های بدیع، خلاقانه، بومی و کاربردی و در راستای حل مسائل سازمانی واجتماعی در حوزه علوم ارتباطات تولید نموده‌اند، می‌توانند با تکمیل فرم جشنواره و ارائه مستندات مربوطه، در این بخش شرکت نمایند.

تعداد آثار ارسالی نامحدود است و افراد می‌توانند به صورت مستقل یا تحت عنوان سازمان زیربط، آثار خود را ارائه کنند.

برای ارائه هر اثر به صورت مستقل، ارائه مدارک و مستندات لازم جهت مالکیت اثر توسط شرکت کنندگان(حقیقی یا حقوقی) الزامی است.

متقاضیان باید ایده‌های اجرا شده و خلاقانه خود را به‌طور جداگانه به همراه فرم تکمیل شده و مستندات مرتبط، از طریق سایت جشنواره برای ارزیابی ارسال نمایند.

  • مسئولیت اصالت و صحت آثار ارسالی بر عهده شرکت‌کنندگان است.
  • تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار به منزله قبول شرایط و مقررات جشنواره است.
  • تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش‌بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.
  1. مدارک مورد نیاز:

الف) شرکت کننده حقیقی(مستقل)

  • تصویر کارت عضویت انجمن روابط عمومی و یا سایر تشکل های ارتباطی
  • یا تصویر حکم کارگزینی یا ابلاغ اشتغال به فعالیت در روابط‌عمومی دستگاه ذیربط یا تصویر قرارداد همکاری در خصوص طرح مذکور
  • تکمیل فرم ثبت نام

ب) شرکت کننده حقوقی (سازمان‌ها و شرکت‌ها)

  • تصویر نامه رسمی سازمان
  • تکمیل فرم ثبت نام

ج) بخش شرکت کنندگان آزاد

شرکت کنندگانی که در روابط عمومی های خصوصی یا دولتی و یا سایر موسسات فعالیت نداشته اما آثار و اقدامات خلاقانه ای داشته اند ،می توانند جهت شرکت در این بخش از طریق کانال های ارتباطی جشنواره، اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

  1. مهلت ارسال آثار:

متقاضیان تا تاریخ ۲۸اردیبهشت ماه ۱۴۰۱( سالروز بزرگداشت روابط عمومی و ارتباطات) فرصت دارند تا آثار خود را از طریق سایت کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران بخش جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ارسال نمایند.

مراسم اختتامیه کنفرانس روز چهارشنبه ۱۸/۳/۱۴۰۱ ار ساعت ۳۰/۸ صبح الی ۱۲ برگزار خواهد شد . حضور علاقه مندان و شرکت کنندگان در مراسم اختتامیه بر اساس وضعیت شیوع بیماری کرونا متعاقبا اعلام خواهد شد.

  1. نحوه ثبت نام و ارسال آثار:

سامانه کنفرانس:   http://nipr.daneshpajoohan.ac.ir

برای ارسال آثار، در صفحه اصلی سایت کنفرانس، ابتدا وارد سامانه کاربران شده. و پس از انجام مراحل ثبت نام. وارد کنترل پنل شوید و با استفاده از قسمت ارسال مقاله(ثبت عنوان و چکیده ایده) و ارسال فایل(ارسال پوشه مستندات) مقالات و مستندات خود را ارسال نمایید.

به جای عنوان مقاله عبارت زیر را درج فرمایید:جشنواره ایده های‌های خلاق: عنوان یا موضوع ایده

نکات مهم:

  • با توجه به شیوع بیماری کرونا، عندالزوم ارسال مدارک مورد نیاز(بخش ۲) و مستندات مربوطه. در تمامی بخش‌ها به صورت فایل الکترونیکی (پوشه زیپ شده) از طریق سایت جشنواره انجام گردد.
  • در صورت ارسال دستی مدارک و مستندات به دبیرخانه ، ثبت نام در سایت و تکمیل فرم جشنواره الزامی می باشد. شایسته است پرینت ثبت نام و فرم تکمیل شده را به همراه مستندات ارسال نمایید.
  • برای شرکت در جشنواره، پرداخت هزینه ثبت نام الزامی می‌باشد
  • جهت شرکت در جشنواره از قسمت فایل ها، فرم مربوطه را دریافت، تکمیل و به همراه اثر در یک پوشه ارسال نمایید. لازم به ذکر است کلیه مدارک مورد نیاز به صورت فایل زیپ (ZIP) با حداکثر حجم ۱۰۰ مگ پیوست شود.
  • در صورت بالابودن حجم مستندات (گزارش مصور، عکس، فیلم، اینفوگرافیک، مکاتبات مرتبط و…)، لازم است فرم ثبت نام را تکمیل و در سامانه بارگذاری نموده و پوشه مستندات را به رایانامه دبیرخانه ارسال نمایید.
  • در صورت عدم امکان ارسال مجازی مستندات، می توانید با هماهنگی دبیرخانه،  فایل ها و ضمائم را روی لوح فشرده(سی‌دی) به نشانی دبیرخانه ارسال  فرمایید. لطفاً روی پاکت قید نمایید: مربوط به جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط‌عمومی.
  1. ارتباط با ما:

نشانی دبیرخانه: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، خیابان نیکبخت، روبروی دادگستری ، ساختمان ماکان، طبقه چهارم، واحد ۴۷ تلفن ۳۶۶۴۱۹۳۲-۰۳۱

رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان: دکتر هادی زمانی ۰۹۱۳۲۰۶۹۹۶۲

مدیر دپارتمان و رییس کمیته علمی : دکتر عباس زمانی ۰۹۱۳۳۰۹۷۵۷۱

رئیس جشنواره: ۰۹۱۳۳۱۳۴۸۶۱ (مهندس سید مجید میرپویا)
دبیر کمیته علمی: دکتر مهدی محسنی نیا
تلفن روابط عمومی شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران – استان اصفهان: ۰۹۱۶۲۰۲۴۸۶۱
دبیر اجرایی جشنواره:  ۰۹۳۷۶۹۷۵۷۱۵ (وجیهه سلمانی)
پست الکترونیکی:   nipr@daneshpajoohan.ac.ir

 

  1. هزینه های ثبت نام:
نام هزینه (تومان)

ثبت نام و شرکت در جشنواره (سازمانی)

۳۰۰۰۰۰
ثبت نام و شرکت در جشنواره (انفرادی) ۱۵۰۰۰۰

 

  • پرداخت ها به دو صورت قابل انجام است:

۱- متقاضیان می‌توانند هزینه شرکت در همایش مورد نظر خود را به شماره حساب ۰۲۱۳۰۱۳۷۱۱۰۰۷ و شناسه واریز ۸۲۷۲ بانک صادرات ایران، شعبه توحید اصفهان به نام مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان  واریز نمایند.
۲-همچنین می توانند مبلغ مورد نظر را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۹۰۹۶۴۵۰ بانک تجارت به نام آموزش عالی غیردولتی غیر انتفاعی واریز و فیش واریز یا رسید کارت به کارت را در پنل کاربری سایت ارسال نمایند.

  • پس از پرداخت، هزینه قابل استرداد نمی باشد.

دانلود فرم فراخوان جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران + پوستر فراخوان

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=2155
  • نویسنده : حسنا فخارزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای فراخوان دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.