6
به منظور تقویت شبکه توزیع چهار شهرک در شهر کرمانشاه انجام شد

اجرای عملیات رینگ خط شبکه توزیع آب چهار شهرک توسط امور آبفا منطقه دو شهر کرمانشاه

  • کد خبر : 2143
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
اجرای عملیات رینگ خط شبکه توزیع آب چهار شهرک توسط امور آبفا منطقه دو شهر کرمانشاه
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه دو شهر کرمانشاه از انجام دو عملیات رینگ شبکه توزیع آب چهار شهرک و رفع حادثه شکستگی خط ۳۰۰ فولادی شبکه توزیع آب منطقه گلستان توسط اکیپ حوادث و اتفاقات این امور خبر داد.

اجرای عملیات رینگ خط شبکه توزیع آب ۴۰۰ به ۲۰۰ میلیمتری چهار شهرک توسط امور آبفا منطقه دو شهر کرمانشاه

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه دو شهر کرمانشاه. از انجام دو عملیات رینگ شبکه توزیع آب چهار شهرک. و رفع حادثه شکستگی خط ۳۰۰ فولادی شبکه توزیع آب منطقه گلستان توسط اکیپ حوادث و اتفاقات این امور خبر داد.

به گزارش چکاوک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مرادی وش ضمن بیان این خبر، گفت: امور آبفا منطقه دو شهر کرمانشاه با توجه به در پیش بودن فصل گرم سال و به تبع آن افزایش مصرف آب در شهر کرمانشاه و با هدف تقویت فشار آب در شبکه توزیع شهرک های چقامیزا فاز ۲، جانبازان فاز ۳ و ۴، شهرک گلها عملیات رینگ خط شبکه توزیع ۴۰۰ به ۲۰۰ میلیمتری فولادی این شهرکها را با همکاری اکیپ اجراییات شهرستان کرمانشاه به پایان رساند.

وی افزود: در راستای اجرای این پروژه ۳ متر لوله گذاری با لوله ۲۰۰ فولادی، نصب دو عدد شیر قطع و وصل. و یک عدد شیر تخلیه هوا با موفقیت اجرا گردید.

مرادی وش از شکستگی خط توزیع آب چهار راه گلستان خبر داد. و خاطر نشان ساخت: اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا منطقه دو شهر کرمانشاه پس از پنج ساعت کار مداوم و بی وقفه موفق به تعمیر خط ۳۰۰ فولادی شبکه توزیع آب چهار راه گلستان به طرف بلوار شهید اجاقی بدون قطع آب شدند.

وی در پایان از مشترکین گرامی درخواست نمود با توجه به در پیش بودن فصل گرم سال و لزوم صرفه جویی بیش از پیش در مصرف آب از مصارف غیرضروری همچون شستشوی حیاط و پارکینگ با آب شرب پرهیز نمایند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=2143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.