9
به مناسبت 29 فروردین؛ روز سیمبان:

از سیم بانان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تقدیر شد

  • کد خبر : 2220
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
از سیم بانان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تقدیر شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همراه مدیران و معاونین ستادی، به مناسبت ۲۹ فروردین؛ روز جهانی سیمبان در بین سیمبانان امور برق جنوب کرمانشاه حضور یافت و با اهداء شاخه گل از تلاش ها و مجاهدت های آنها برای تامین برق مطمئن و پایدار تجلیل کرد.

به مناسبت ۲۹ فروردین؛ روز سیمبان: از سیم بانان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تقدیر شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همراه مدیران و معاونین ستادی، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و به مناسبت ۲۹ فروردین؛ روز جهانی سیمبان در بین سیمبانان امور برق جنوب کرمانشاه حضور یافت و با اهداء شاخه گل از تلاش ها و مجاهدت های آنها برای تامین برق مطمئن و پایدار تجلیل کرد.

به گزارش چکاوک نیوز، مهندس محمد مرادی مدیرعامل این شرکت به همراه مدیران و معاونین به مناسبت روز جهانی سیم بان و افزایش روحیه و انگیزه نیروهای سیم بان ، افطار را در میان نیروهای سیم بان امور برق جنوب کرمانشاه بودند.

مهندس مرادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان سیمبان، فداکاری های این عزیزان در شرایط سخت و کوهستانی منطقه و گرما و سرمای بحران های اخیر را برشمرد و گفت: سیم بانان به عنوان سربازان فداکار شرکت های توزیع برق در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند و پایداری شبکه برق را مدیون این عزیزان هستیم.

در ادامه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با شنیدن نظرات سیم بانان و اهداء شاخه گل از تلاش های آنان تقدیر و تشکر و افطار را مهمان سیمبانان امور برق جنوب کرمانشاه بود.


چکاوک نیوز: روز جهانی سیمبان

سیمبان، لاین من، تکنسین خطوط قدرت و … عنوان هایی است که برای افراد فعال در زمینه ی انتقال و توزیع برق استفاده می شود. البته این عنوان ابتدا برای کارکنان مخابرات به کار برده شده است. به صورت کلی سیمبان به افرادی گفته می شود که در محیط های باز کار کرده. و در شرایط سختی از نظر جوی و کاری قرار دارند.

شغل سیمبانی از سال ۱۸۴۰ با راه اندازی خطوط تلگراف روی پایه های چوبی آغاز شده. و با توسعه ی خطوط برق در سال ۱۸۹۰ وارد این صنعت شد. سیمبان ها هر روزه در معرض شرایط خطرناکی از نظر حوادث کاری، برق گرفتگی و … هستند اما در برخی شرکت های توزیع برق مورد کم لطفی قرار می گیرند. چکاوک نیوز، روز جهانی سیمبان را تبریک گفته و آرزوی ایامی بدون حادثه برای تمام فعالان صنعت برق دارد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=2220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.