11
تیم هندبال ۷۴ و تیم ۴۰۴ فاوا نزاجا عازم مسابقات کشوری هستند

برگزاری مسابقه دوستانه هندبال در استان کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 978
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
برگزاری مسابقه دوستانه هندبال در استان کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در جهت آمادگی بیشتر تیم هندبال ۷۴ و تیم ۴۰۴ فاوا نزاجا که عازم مسابقات کشوری هستند مسابقه ای دوستانه بین این دو تیم برگزار گردید.

به گزارش چکاوک نیوز، پروین احمدیان مدیرعامل باشگاه ۷۴ کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت هفته دفاع مقدس هفته پاسداشت ارزشها و صیانت از شرافت انسانی است.

احمدیان افزود به همین مناسبت و در جهت آمادگی بیشتر تیم هندبال ۷۴ و تیم ۴۰۴ فاوا نزاجا که عازم مسابقات کشوری هستند مسابقه ای دوستانه بین این دو تیم برگزار گردید.

وی گفت این مسابقه با حضور پیشکسوتان هندبال استان کرمانشاه و مسئولان ارتش کرمانشاه برگزار گردید.

میلاد صفری، مربی تیم هندبال ۷۴ کرمانشاه نیز هدف کلی از برگزاری مسابقات ورزشی را تحقق منویات مقام معظم رهبری از جوانان که تحصیل،تهذیب، ورزش بوده. و ایجاد الگوهای مناسب ورزشی در بین جوانان انگیزه و رقابت سالم در مسابقات و عرصه های ورزشی است دانست.

صفری در ادامه ضمن تشکر ویژه از مهندس خیبر قائم مقام باشگاه ۷۴، به جهت زحمات و تلاش های شبانه روزی ایشان. گفت: انشاالله با حمایت های همه جانبه در استان کرمانشاه و با بهره گیری از تمام پتانسیل های موجود هندبال استان بتوانیم دوباره هندبال را در استان زنده کنیم. زیرا که کرمانشاه از دیرباز تا کنون یکی از قطب های این ورزش در کشور بوده است.

جمعی از ورزشکاران تیم هندبال کرمانشاه

صفری در پایان از پیشکسوتان هندبال استان آقایان مظفر خسروی، صارم بنکداری، رحیم آریان. جناب باباملکی ریاست ورزش جوانان شهرستان کرمانشاه، جناب یزدانپناه ریاست هیات هندبال استان. جناب دارابی ریاست هیات هندبال شهرستان کرمانشاه. آقایان پایدار و کیانی داوران جوان و آینده دار استان و سایر میهمانان عزیز از گروه فاوا نزاجا تشکر کرد. و اضافه کرد مطمعنا این تعامل با تیم های نظامی ادامه خواهد داشت تا در آینده شاهد اتفاقات مثبت و اعزام تیم های منسجم هندبال از سوی این ارگان ها در مسابقات کشوری باشیم. و باشگاه ما نیز در راه تحقق این امر همکاری همه جانبه خود را به این عزیزان اعلام مینماید.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.