9
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت:

روند افزایش سرقت متوقف و به صفر رسیده/طرح های انتظامی خوبی دراستان حال اجرا است  

  • کد خبر : 5642
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
روند افزایش سرقت متوقف و به صفر رسیده/طرح های انتظامی خوبی دراستان حال اجرا است   
با همکاری مردم وتلاش نیروی انتظامی نقاط آلوده و سارقین حرفه ای شناسایی و تحویل مقام قضایی شدند، در نتیجه درحال حاضر سرقت در کرمانشاه به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: فرمانده انتظامی استان پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران،گفت: ۵۵۴ معتاد متجاهر در استان کرمانشاه با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جمع‌آوری و به کمپ های ترک تحویل داده شدند.

طرح پیشگامان امنیت از چهار روز پیش آغاز شده است:

سردار مهدی حاجیان،با اشاره به اینکه طرح های خوبی در استان درحال اجرا است، افزود: طی چهار روز گذشته طرح «پیشگامان امنیت در استان کرمانشاه» اجرا شده و در این رابطه ٣٣٩ نقطه آلوده از وجود سارقین، معتادین متجاهر و مخلان نظم و امنیت عمومی پاکسازی شد.

طرح پیشگامان امنیت

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: ٣٨١ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در سراسر استان کرمانشاه، ١۵۴ سارق خودرو و منزل شناسایی و دستگیر شدند، تعداد زیادی از اقلام شامل ٣٢ نوع اقلام مسروقه منزل، موبایل و سیم برق و …از سارقین کشف شده و در این رابطه نیز ۶۴ نفربازداشت و تحویل مقام قضایی شده اند.

به گفته فرمانده انتظامی استان، با همکاری مردم و تلاش همکاران انتظامی، طی هشت ماه سال جاری بیش از ١٩ کیلو گرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان و معتادین متجاهر کشف و در این رابطه ۵۵۴ نفر از معتادین متجاهر دستگیر و تحویل کمپ های باز پروری شدند.

طرح پیشگامان امنیت

فرمانده انتظامی استان در خاتمه سخنانش با اشاره به روند رشد ۱۶٪ سرقت در سال گذشته، تأکید کرد: با همکاری مردم وتلاش شبانه روزی همکاران انتظامی این آمار اکنون در استان به صفر رسیده است، که جای تقدیر از همکاری مردم را دارد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5642
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای روند افزایش سرقت متوقف و به صفر رسیده/طرح های انتظامی خوبی دراستان حال اجرا است   بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.