5
پست‌بانک استان کرمانشاه خبر داد:

ارز اربعین در ۳۱ شعبه پست بانک‌ کرمانشاه به فروش می رسد/ مرز خسروی کانون مهم تردد مسافر و زائر ایرانی و عراقی است  

  • کد خبر : 6708
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
ارز اربعین در ۳۱ شعبه پست بانک‌ کرمانشاه به فروش می رسد/ مرز خسروی کانون مهم تردد مسافر و زائر ایرانی و عراقی است   
در ۳۱شعبه پست‌بانک استان کرمانشاه ارز اربعین زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع)، به فروش می رسد.

به گزارش چکاوک نیوز از کرمانشاه، مدیر شعب پست‌بانک استان کرمانشاه (ظهر امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳) در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع جزئیات فروش ارز اربعین در پست‌بانک استان، اظهار کرد: این بانک با ایجاد بالغ بر ۲۰۰۰ باجه و شعبه در سرتاسر کشور موکبی به وسعت ایران اسلامی برپا کرده است.

ذوالفقار بختیاری ادامه داد: پست‌بانک کرمانشاه هم با ۳۱ شعبه آماده فروش ارز اربعین به زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع)، است.

سمانه «سماح» در خدمت زوار امام حسین (ع):

مدیر شعب پست‌بانک استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر یک از ارادتمندان آقا اباعبدالله الحسین (ع) که قصد عزیمت به سفر اربعین را دارند می‌توانند تا سوم شهریورماه پس از ثبت‌نام در سامانه «سماح» و اخذ کد رهگیری با فعال‌سازی نرم‌افزار «بله» نسبت به ثبت‌نام برای دریافت ارز اربعین اقدام و پس از ثبت درخواست و اخذ کد رهگیری در زمان تعیین شده به شعب منتخب خود مراجعه کنند و ارز خود را دریافت کنند.

بختیاری در ادامه به ارائه خدمات حضوری در رابطه با ارز اربعین در شعب و باجه‌های بانکی پست‌بانک اشاره کرد و، گفت: پست‌بانک ایران به ازای هر شخص بالای پنج سال به بالا که قصد عزیمت به کربلای معلی دارد حداکثر ۲۰۰ هزار دینار در نظر گرفته است، در این راستا سرپرست خانوار می‌توانند با ارائه مدارک شناسایی از قبیل«شناسنامه، کارت ملی، اصل گذرنامه، کد سامانه سماح» برای افراد خانواده خود ارز دریافت کند.

۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای زوار کربلا:

به گفته بختیاری: برای هر شخصی که ارز خود را از پست بانک دریافت کند مبلغ ۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده که می‌توانند با مراجعه به شعب و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام به دریافت تسهیلات مورد‌نظر کنند.

سرپرست خانواربا کارت‌بانکی خود نسبت به خرید ارز برای اعضای خانواده اقدام نماید:

مدیر شعب پست بانک استان ادامه داد: پست بانک کرمانشاه در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به زائران اربعین در مرز خسروی یک باجه بانکی نیز راه‌اندازی کرده است. سرپرستان خانوار می‌توانند به‌منظور خرید ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با در دست داشتن همه مدارک هویتی ذکر شده خود و اعضای خانواده به شعب پست بانک مراجعه کنند، عدم حضور سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز بلامانع بوده و سرپرست خانوار می‌تواند با کارت‌بانکی خود نسبت به خرید ارز برای اعضای خانواده اقدام نماید.

بختیاری با اشاره به اینکه، فروش ارز بابت سرفصل فوق، محدودیتی بابت فروش ارز مسافرتی در سال جاری برای متقاضیان ایجاد نمی کند، افزود: مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه امسال نیز همچون سالهای گذشته یکی از گذرگاه های تردد زائران اربعین است.

امتیازات پست بانک:

پست بانک پیشگام در اقتصاد دیجیتال و انتخاب اول مشتریان مناطق روستایی است، پرداخت وام ۳ میلیارد ریالی و ۷/۵ میلیارد ریالی طرح «رحمت پست بانک»، شش هزار نقطه تماس با مشارکت بخش خصوصی، اولین بانک توسعه ای_ تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری، تنها بانک ایرانی مجری انحصاری خدمات مالی در اتحادیه جهانی پست، طرح همیاری( ویژه پرداخت تسهیلات به کارکنان شرکتها و توسعه شعب و باجه های بانکی روستایی، کسب رتبه ۶ در ارزیابی دوره نهم دولت الکترونیک، برترین بانک دولتی ایران و دستگاه اجرایی برتر سال ۱۴۰۱ در جشنواره شهید رجایی، اینترنت بانک پست بانک (ایپا)، دومین بانک ایران و جز ۱۰ بانک برتر جهان، همراه بانک پست بانک با امکانات مدیریت چکهای صیادی و صدور حواله ساتنا، حامی و همکار اقتصاد دانش بنیان.

گفتنی است: مرز خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد و به دلیل مسافت کوتاهی که نسبت به سایر مرزهای کشورمان با شهرهای زیارتی و مهم همچون عراق را دارد، کانون مهم تردد مسافر و زائر ایرانی و عراقی است.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.