11
امام جمعه کرمانشاه،گفت:

در جریان طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکست/ در راهپیمایی ۱۳ آبان حمایت خود را از مردم فلسطین نشان خواهیم داد

  • کد خبر : 5524
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
در جریان طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکست/ در راهپیمایی ۱۳ آبان حمایت خود را از مردم فلسطین نشان خواهیم داد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هنر بزرگ حماس در جریان طوفان الاقصی را برملا کردن واقعیت‌ها در مورد قدرت واقعی رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد و افزود: در جریان طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکست.

به گزارش خبرنکار چکاوک نیوز؛ حجت الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری، پیش از ظهر امروز« نهم آبان ماه ۱۴۰۲» در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کرمانشاه، که با حضور، معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان، ریاست دانشگاه رازی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندارکرمانشاه و جمعی از نمایندگان ادارت و ارگانهای ذی ربط برگزار شد، ضمن تشکر از مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری سایر ارگانها در برگزاری و تقسیم کار مراسم یوم الله ۱۳ آبان« روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، با اشاره به رخدادهای اتفاق افتاده در غزه، گفت: تلفات در غزه سنگین است، اما ملت فلسطین پیروز است و این واقعیت‌ها باید تبیین شوند.

حجت الاسلام غفوری افزود: دشمنان مبنای کار خود را سالهاست که بر رسانه‌ها قرار داده‌اند و با تکیه بر توان رسانه‌ای واقعیات دنیای غرب و آمریکای جنایتکار را آن طور که دوست دارند به دنیا مخابره می کنند، نمونه آن را در مورد دروغ هایی که از قدرت رژیم صهیونیستی به دنیا گفته بود، در جریان عملیات طوفان الاقصی شاهد بودیم.

فلسطینی ها هیمنه رژیم صهیونسیتی را درهم شکستند:

نماینده ولی فقیه در استان، در ادامه گفت: هنر بزرگ حماس در جریان طوفان الاقصی برملا کردن واقعیت‌ها در مورد قدرت واقعی رژیم جعلی صهیونیستی بود، که در جریان عملیات طوفان الاقصی فلسطینی ها به تنهایی هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکستند.

این مسئول، برگزاری نشست های پرسش و پاسخ برای پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان و دانشجویان در راستای روشنگری در مورد واقعیت های روز دنیا را ضروری دانست و افزود: دشمنان برای شبهه افکنی در بین جامعه به ویژه جوانان تلاش می کنند، برگزاری نشست های روشنگرانه می تواند نقش مهمی در تبیین واقعیت ها برای عموم خصوصاً دانش‌آموزان و دانشجویان داشته باشد.

رسانه ها باید بیشتر فعال شوند:

حجت الاسلام غفوری، تقویت رسانه‌ها در راستای انعکاس مطلوب ویژه برنامه‌های ملی و مذهبی در استان را ضروری دانست و افزود: رسانه‌ها باید خیلی بیشتر از اینها فعال شوند و واقعیت ها را در فضای مجازی برای جامعه تبیین کنند، لذا کمیته رسانه باید در برگزاری مناسبت های دینی و مذهبی قوی‌تر ورود کرده و از همه کمیته‌ها فعالتر باشد.

این مسئول توجه ویژه به بانوان در برنامه‌ریزی برای برگزاری مناسبت‌های دینی و ملی را ضروری دانست و افزود: توجه ویژه به بانوان می‌تواند نقش مهمی در پرشورتر برگزار شدن آیین های مهمی مانند راهپیمایی ۱۳ آبان و… داشته باشد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه در مراسمات ضبط یک سری برنامه های دیدنی و شنیدنی داشته باشیم تا در مواقع مختلف پخش شود، از عموم مردم کرمانشاه برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد و امیدوار بود، امسال باشکوه تر از سالهای گذشته شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان باشیم.

ملت در راهپیمایی حمایت خود را به مظلومین نشان خواهند داد:

غفوری در خاتمه سخنانش، گفت: مردم عزیز ایران اسلامی که در دوران دفاع مقدس به همه دنیا نشان دادند که با دست خالی هم می توان در برابر ظلم ایستادگی کرد و فرهنگ ایستادگی در برابر ظلم را به جهانیان مخابره کردند، قطعا این بار هم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حمایت خود را از مظلومان نشان خواهند داد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5524
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای در جریان طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکست/ در راهپیمایی ۱۳ آبان حمایت خود را از مردم فلسطین نشان خواهیم داد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.