6
رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، گفت:

هنری ارزشمند است که سوق دهنده انسان به سمت تعالی و تکامل ‌باشد

  • کد خبر : 5860
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
هنری ارزشمند است که سوق دهنده انسان به سمت تعالی و تکامل ‌باشد
جشنواره هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد،رییس بسیج هنرمندان در این مراسم هنری را ارزشمنددانست، که در خدمت ارزشها و محرک انسان به سمت کمال باشد، هنر برای هنر فی نفسه و به خودی خود معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: اختتامیه جشنواره هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون ایشان، رییس سازمان بسیج هنرمندان استان، نمایندگانی از کانون بسیج هنرمندان استان، رییس کانون بسیج ناحیه کرمانشاه، خانواده معزز شهدا، ریاست فرهنگی ورزشی شهرداری، مسوول سپاه ناحیه کرمانشاه، هنرمندان، فرهیختگان و خبرنگاران در سالن همایش‌های شهید آوینی کرمانشاه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، « چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی»، به کار خود پایان داد.

خانواده های شهدا فداکار ترین خانواده های کشور هستند:

سرهنگ افشین آذری « رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه» در این مراسم سخنان خود را با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر آغاز کرد و ضمن خیر مقدم به مدعوین خصوصاً خانواده دو شهید حاضر در مراسم اظهار داشت: خانواده شهدا فداکار ترین خانواده های کشور هستند.

سرهنگ آزادی، با اشاره به شهید شاخص سال ۱۴۰۲ « شهید محمد رضا فتاحی»، افزود: ادای حق را فقط خداوند می تواند از خانواده شهدا داشته باشد، امروز امنیت، آسایش و پیشرفتهای مختلف در تمام عرصه ها را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم.

وی افزود: امروز به برکت خون پاک شهدای انقلاب ، مجاهدت دانشمندان و شهدای هسته ای به پیشرفت ها و دست آوردهای بسیار زیادی دست پیدا کرده ایم و در حوزه قدرت سخت و حوزه دفاعی قوی شده ایم و اگر دشمنان ما پای میز مذاکره می آیند بخاطر قدرت نظامی ماست نه بخاطر منطق دشمنان ما، لذا بایستی در حوزه قدرت نرم هم بسیار قوی بشویم و یکی از ابزارهای قدرت نرم ، زبان هنر و‌گفتمان هنر است که توسط شما هنرمندان عزیز باید در این زمینه قوی بشویم و با ابزار هنر از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم .

گاهی یک بیت شعر تأثیرش از سخنرانی بیشتر است:

آزادی هنری را ارزشمند دانست که شوق دهنده باشد و به سوی پیشرفت برود و آن هنر را بهترین روش جهاد تبیین دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: گاهی یک بیت شعر تأثیرش از سخنرانی بیشتر است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان، مبارزه دشمن را با کشورمان از طریق سلاح نرم عنوان کرد و افزود: دشمن چون در جنگ سخت با ما کم آورده، و ما در همه دستاوردها پیروز شدیم، به جنگ نرم رو آورده است.

آزادی بهترین ظرفیت را برای مقابله با جنگ نرم دشمن همین ظرفیت از حوزه هنر دانست و افزود: با زبان هنر می توانیم از دستاوردهایمان نتیجه مطلوب بگیریم.

جشنواره هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه

گفتنی است: در این مراسم از دو خانواده شهید،(خانواده شهید محمد رضا فتاحی، شهید شاخص سال ۱۴۰۲ و خانواده سرادر شهید حاج صادق امید زاده)،و ۳۶ نفر از برگزیدگان جشنواره تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5860
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای هنری ارزشمند است که سوق دهنده انسان به سمت تعالی و تکامل ‌باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.