7
معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار کرمانشاه:

راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته پرشور برگزار شد، امسال پرشور تر برگزار می شود  

  • کد خبر : 5527
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۱۹
راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته پرشور برگزار شد، امسال پرشور تر برگزار می شود   
جلسه برنامه ریزی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان پیش از ظهر امروز« نهم آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان، ریاست دانشگاه رازی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندارکرمانشاه و جمع دیگری از نمایندگان ادارت و ارگانهای ذی ربط برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، در این جلسه، اظهار کرد: تحولات امروز فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه نیازمند تبیین است.

دکتر علی شعباتی، افزود: بیش از هشت هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند که بیشترین شهدا زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع می باشند.

شعباتی در ادامه گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست، رژیم صهیونیستی اکنون در حالت اغما قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: سال گذشته راهپیمایی ۱۳ آبان با وجود تبلیغات منفی دشمنان پرشور برگزار شد و امسال قطعاً این راهپیمایی پرشورتر برگزار می شود.

شعبانی از عموم مردم برای حضور خانوادگی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی « ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان که به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی به نام روز استکبارستیزی نام گرفته با توجه به تحولات فلسطین امسال رنگ و بوی متفاوتی دارد

این مسئول، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان پیش رو را شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از چهارراه مدرس به سمت میدان آزادی عنوان کرد و افزود: سخنران ویژه این مراسم حمیدرضا حاجی بابایی «رئیس کمیسیون برنامه و بودجه» می باشد و چهار کمیته برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با حضور دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی تشکیل شده است، که شامل کارگروه مشارکت‌های مردمی، کارگروه دانشگاه ها، کارگروه دانش آموزی و کارگروه رسانه می باشد.

عبدی ادامه داد: برنامه ریزی به صورت ویژه انجام شده، دانش آموزان در این مراسم حضور پر رنگ داشته باشند، در روز۱۳ آبان تجدید بیعتی با آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص)، استان :

بسیج درهمه صحنه های انقلاب حضور داشته و دارد

در ادامه نشست خبری، سرهنگ سعید بهشتی راد،« معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه »، با اشاره به اینکه بسیج به عنوان بزرگترین تشکل مردمی در همه صحنه های انقلاب حضور داشته و دارد، اظهارکرد: در بحث کارگروه مشارکت‌های مردمی اطلاع رسانی لازم به بسیجیان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان انجام شده است.

سرهنگ بهشتی راد، افزود: سیستم صوتی سیارنیز برای مسیر راهپیمایی تهیه شده، تیزر تلویزیونی نیز برای پخش در شبکه زاگرس نیز آماه شده است، خودرو که در جایگاه قرار می‌گیرد تدارک دیده شده و آمادگی کامل برای فراخوان مردم را داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان در ادامه گفت: همزمان ۶۰۰ هزار پیامک اطلاع رسانی برای مخاطبان می توانیم بفرستیم و آمادگی کامل برای اطلاع رسانی در دور افتاده ترین روستاها را داریم.

جلسه برنامه ریزی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان، ریاست دانشگاه رازی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه: 

بیانیه مشترک دانشگاه ها در راهپیمایی ‌قرائت شود

دکتر محمد نبی احمدی « ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه» در خصوص کارگروه دانشگاه های استان، اظهار کرد: در اول آبان ماه جاری، جلسه دانشگاهیان را در این رابطه برگزار کردیم، که اولین نکته آن اطلاع رسانی بود، هرکدام از دانشگاه ها با تشکل‌های خود برنامه ویژه داشته باشند و یک بیانیه مشترک در راهپیمایی قرائت شود.

ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه، در خاتمه سخنانش تأکید کرد: با تجمع دانشگاهیان، ان شاالله به راهپیمایان در یوم الله ۱۳ آبان می پیوندیم.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این جلسه، گفت: دانش آموزان حضور ویژه‌ای در راهپیمایی ۱۳ آبان پیش رو خواهند داشت، هماهنگی لازم برای حضور پرشور دانش آموزان نیز در راهپیمایی انجام شده است.

احمد شایسته، افزود: برای دانش آموزانی که در مدارسی که در فاصله دورتر از محل راهپیمایی قرار دارند ۲۰ دستگاه اتوبوس تدارک دیده شده تا در ساعت مقرر به مراسم راهپیمایی برسند، دانش آموزانی که مدارس آنها نزدیک به مسیر راهپیمایی است با هماهنگی پیاده به جمع راهپیمایان حضور پیدا می‌کنند.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه از فضاسازی در مدارس کرمانشاه و تهیه بروشورهای آموزشی خبر داد و افزود: گفتگوهای بصیرتی و تبیین موضوعات ضداستکباری در مدارس در حال برگزاری می باشد، و برای این روز دیدار با خانواده معظم شهدا و نشست‌های پرسش و پاسخ نیز دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار می باشد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5527
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته پرشور برگزار شد، امسال پرشور تر برگزار می شود   بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.