4

استاندار کرمانشاه رای خود را به صندوق انداخت

  • کد خبر : 6521
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۱۸
استاندار کرمانشاه رای خود را به صندوق انداخت
محمد‌طیب صحرایی« استاندار کرمانشاه»، پیش از ظهر امروز (هشتم تیر ماه)، با حضور در مسجد جامع شهر کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، دکتر محمدطیب صحرایی« استاندار کرمانشاه» با حضور در مسجد جامع برای شرکت در انتخابات حضور یافت و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت اظهار داشت: با توجه به صراحت قانون اساسی جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تمام شرایط برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم شده است.

صحرایی در ادامه، گفت: در استان کرمانشاه با آمادگی کامل منتظر حضور هم استانی‌ها برای رأی دادن به کاندیدای مورد نظرشان پای صندوق رأی هستیم.

صحرایی افزود: ۱۶۳۵ صندوق رأی در اقصی نقاط استان مستقر شده، امیدوارم با توجه به تجربه خوبی که مردم ایران با انتخاب خوب برای داشتن رئیس جمهور صادق و خدوم و بی‌ منت داشتند رئیس جمهور بعدی نیز مسیر خدمتگزاری به مردم شریف ایران را به خوبی ادامه دهد.

استاندار کرمانشاه، ادامه داد: طبق انتخابات گذشته مردم را به حضور به موقع برای شرکت در انتخابات توصیه می‌کنیم و امیدواریم در زمان مقرر مراجعه کنند و رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.