3
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، خبرداد؛

  • کد خبر : 6930
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
چکاوک نیوز_رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از 19 شهریورماه خبرداد.

تضمین اشتغال را از دانشگاه جامع علمی کاربردی بخواهید

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، دکتر سلیمان شفیعی با اعلام و تأیید این خبر گفت: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهر ماه ۱۴۰۳ امکان پذیر بوده و تا ۲۴ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. 

شفیعی تصریح کرد: داوطلبان می توانند جهت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ ۱۹ الی ۲۴ شهریور ماه به نشانی اینترنتی ww.sanjesh.org مراجعه نمایند.

وی در ادامه گفت: در پذیرش پیش‌ رو با توجه به رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، دانشگاه اقدام به ایجاد ظرفیت در۳۴ کدرشته محل در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته ‌محل نموده است.

ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنید

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در خاتمه سخنانش از تمامی داوطلبان خواست به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب نمایند و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.