2
مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خبر داد:

بر اثر حوادث جاده‌ای در کرمانشاه طی چهار ماهه سال‌جاری۱۶۶ نفر جان خود را از دست دادند

  • کد خبر : 6846
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۵۱
بر اثر حوادث جاده‌ای در کرمانشاه طی چهار ماهه سال‌جاری۱۶۶ نفر جان خود را از دست دادند
چکاوک نیوز_مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت:در چهار‌ ماهه سال‌جاری ۱۶۶ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهشی بوده است.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز،  بهتاش خانی آباد با تأیید این خبر اظهار کرد: آمار متوفیان ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه طی چهار ماهه سال‌جاری ۱۶۶ نفر بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه چهار ماه اول سال ۱۴۰۲که ۱۸۰ نفر بوده روند، کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه افزود: مجموعه فوتی‌ها در چهار ماهه سال جاری، ۴۲ نفر مربوط به تصادفات درون‌شهری، ۹۶ نفر مربوط به تصادفات برون‌شهری و ۲۸ نفر حوادث غیر‌ترافیکی را شامل می شود.

به گفته خانی‌آباد: در چهار ماهه سال ۱۴۰۲ از مجموع ۱۸۰ فوتی،۳۸ نفر در تصادفات درون شهری،۱۱۰ نفر تصادفات برون‌شهری، و ۳۲ نفر حوادث غیرترافیکی در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند.

این مسوول تعداد مجروحین را در چهار ماهه سال‌جاری نیز سه هزار و۶۸۲ نفر اعلام کرد که شامل یک هزار و ۱۲۴ زن و دو هزار و ۵۵۸ مرد بوده، که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ که سه هزار و ۷۸۰ نفر بوده روند کاهشی داشته است.

خانی‌آباد از رانندگان خواست: با توجه به احتمال افزایش سفرهای استانی در ایام اربعین به زائران عزیز و مسافران توصیه می‌شود با رعایت نکات ایمنی سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند تا شاهد کاهش این آمار در ماه‌های آتی باشیم./رحمانی

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.