3
امام جمعه کرمانشاه:

رقابت‌های انتخاباتی باید به رفاقت تبدیل شود

  • کد خبر : 6579
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۰۲
رقابت‌های انتخاباتی باید به رفاقت تبدیل شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:فردا رقابت کاندیداها و طرفدارانشان باید به رفاقت و تلاش برای آبادانی کشور تبدیل شود هر دو کاندیدا در گفتمان انقلابی هستند.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه ،حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، امروز جمعه «۵ا تیر ماه » با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد جامع کرمانشاه پس از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فاصله زمانی کمتر از ۵۰ روز بعد از شهادت رییس جمهور، گفت: کشور در اواخر اردیبهشت ماه حادثه دردناکی راپشت سر گذاشت و ما رییس جمهور عزیزمان شهید رییسی را از دست دادیم.

امروز شاهد مرحله نهایی انتخابات هستیم

حجت الاسلام غفوری افزود: بر اساس قانون، رییس جمهور بعدی باید در فاصله زمانی کمتر از ۵۰ روز انتخاب شود و بر همین اساس بستر برگزاری این انتخابات مهم در فاصله زمانی کوتاهی فراهم شد و با توجه به راهیابی انتخابات به دور دوم، امروز شاهد برگزاری مرحله نهایی این انتخابات هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان، گفت: امروز شاهد حضور خوب مردم در پای صندوق های رأی هستیم که آمده اند کار نیمه تمام خود را تمام کرده و رییس جمهور کشور را انتخاب کنند.

غفوری در ادامه، گفت: امیدواریم دولت جدید همانند دولت شهید رییسی خستگی ناپذیر و شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم تلاش کند. انتظار مردم از رییس جمهور جدید این است که حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان داشت: فردا رقابت‌های انتخاباتی پایان می‌گیرد، از فردا رقابت کاندیداها و طرفدارانشان باید به رفاقت تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.