4

از زحمات کارشناسان و رابطین روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه تقدیرشد  

  • کد خبر : 6308
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
از زحمات کارشناسان و رابطین روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه تقدیرشد   
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی منابع طبیعی استان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد 

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه؛ انشااله کولانی «مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه»، در این مراسم، گفت: معتقدم که روابط عمومی ها عامل پیوند دهنده سازمان ها و جامعه و مانع از هم گسستگی آنان هستند.

کولانی افزود روابط عمومی یکی از عوامل مهم در پیشبرد اهداف و ارتقاء ادارات منابع طبیعی می باشد چرا که پیوند ادارات با افکار ‏عمومی، ذینفعان و دست‌اندرکاران مرتبط را حفظ و تقویت می نماید .

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، خاطرنشان کرد منابع طبیعی بر ‏زندگی و حیات طبقات مختلف جامعه تاثیر مستقیم دارد و ادارات منابع طبیعی بایستی بتوانند ارتباط مستمر و مثبت خود را با بهره برداران و دوستداران طبیعت حفظ و تقویت نمایند تا همواره در راستای حفظ، احیا، توسعه و حفاظت از منابع طبیعی که وظیفه ذاتی حافظین انفال است پیشرو حرکت کنند.

در پایان مراسم از میلاد صفری «کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه»، به نمایندگی از تمامی رابطین روابط عمومی در شهرستان ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است: روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در ارزیابی به عمل آمده سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان سال ۱۴۰۲ در بین روابط عمومی های ادارات تابعه این سازمان حائز رتبه نخست گردید.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.