3
رییس دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه گفت:

استان‌های دیگر برای تحصیل و درمان به کرمانشاه مراجعه می‌کنند/بیست رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد

  • کد خبر : 6043
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
استان‌های دیگر برای تحصیل و درمان به کرمانشاه مراجعه می‌کنند/بیست رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست معاون آموزشی وزارتخانه با مدیران گروههای آموزشی از راه اندازی بیست رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز از کرمانشاه؛ دکتر قباد محمدی ضمن تشکر از دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جهت حضور در کرمانشاه با وجود مشغله کاری سپاسگزاری کرد و افزود: انشاءالله با وجود ایشان مشکلاتی که در زمینه آموزشی در دانشگاه کرمانشاه وجوددارد مرتفع گردد.

فرزندان این دیار برای ادامه تحصیل به کشور های دیگر مراجعه نمی‌کنند

محمدی افزود: دید بلندی که در حال حاضر برای توسعه رشته ها در معاونت آموزشی وزارتخانه وجود دارد موجب شد که ۲۰ رشته جدید تحصیلی در دانشگاه کرمانشاه راه اندازی شود و فرزندان این دیار به نقاط دیگر کشور برای تحصیل مراجعه نکنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به استانهای همجوار نیز کمک می کندتا استانهای همسایه برای درمان و همچنین برای تحصیل به کرمانشاه مراجعه می کنند.

به گفته محمدی، اخذ مجوز دانشکده های فناوری نوین و اضافه شدن ده رشته تخصصی و فوق تخصصی از دیگر موضوعاتی است که در حال حاضر دانشگاه کرمانشاه به دنبال آن می باشد. و در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۵۴۰ عضو هیات علمی وجود دارد که با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم این دیار هستند.

کسب رتبه دوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

محمدی در پایان سخنانش، گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانست در رتبه بندی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حوزه فناوری با یک پله صعود رتبه دوم را کسب نماید.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.