9
استاندار کرمانشاه، گفت؛

ان شاالله خدمات رسانی به شهرستانها تداوم داشته باشد

  • کد خبر : 5925
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
ان شاالله خدمات رسانی به شهرستانها تداوم داشته باشد
مراسم آیین گاز رسانی به هفت روستا و یک واحد تولیدی صنعتی شهرستان پاوه با اعتبار 765 میلیارد ریال پیش از ظهر چهارشنبه «سوم اسفند ماه 1402»،در شهرستان پاوه با حضور استاندار، فرماندار پاوه، امام جمعه این شهرستان و مدیر عامل شرکت گاز استان و دیگر مسوولان ذیربط برگزار و اهالی این هفت روستا و یک واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: استاندار کرمانشاه، در هفدهمین سفر شهرستانی و سومین سفر خود به شهرستان پاوه، ابتدا با حضور در مزار شهدا به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

مزار شهدای شهرستان پاوه

محمدطیب صحرایی،« استاندار کرمانشاه»، و همراه با هیأت همراه، جمعی از مدیران و خبرنگاران به منظور پیگیری و بررسی مشکلات شهرستان پاوه و افتتاح گاز رسانی به هفت روستا و یک واحد تولیدی صنعتی به این شهرستان سفر کرد.

استاندار در سفر یک روزه خود به این شهرستان با سرکشی از خانواده معزز شهدا ، افتتاح گازرسانی در هجیج، دیدار با بزرگان، معتمدین، متنفذین و مردم را نیز در برنامه این سفرداشتند.

حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، و حضور معاونین استاندار، مدیران کل و مدیران شهرستانی در فرمانداری شهرستان پاوه از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان پاوه بود.

علیرضا حیدری «فرماندار پاوه، در این مراسم، اظهار داشت: این خدمات زیربنایی خصوصاً در زمینه گاز رسانی موجب شده که شاهد روند روز به روز بیشتر مهاجرت معکوس در این شهرستان باشیم.

گاز رسانی به این منطقه یک کار جهادی بود:

سفر استاندار به شهرستان پاوه
حیدری با اشاره به گاز رسانی به هفت روستای این شهرستان،گفت: گازرسانی به این منطقه یک کار جهادی بود که در شرایط سخت و کوهستانی طی حدود پنج ماه ۱۵ کیلومتر لوله گذاری در این منطقه کوهستانی انجام شد و مردم این منطقه از نعمت گاز بهره مند شدند.

تنها پنج روستا فاقد گاز در پاوه داریم:
به گفته فرماندار پاوه: با تلاش جهادی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی تنها پنج روستای زیر ۲۰ خانوار در این شهرستان باقی مانده است که فاقد گاز هستند، اکنون ۹۸ درصد مردم این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شدند و عملیات اجرایی چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

شایان ذکر است:شهرستان پاوه ۴۶۰ شهید، ۸۷۵ جانباز و ۲۷ آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است، این شهرستان در حال حاضر ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه را داراست.

گاز رسانی به دور افتاده ترین روستاها انجام می شود:

حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه
ناصر حسینی «مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه»، در آیین بهره برداری از گاز رسانی به روستای هجیج از توابع شهرستان پاوه، که با حضور استاندار کرمانشاه و هیأت همراه در سومین سفر یک روزه استاندار به این شهرستان انجام شد، اظهار کرد: امروزه در کشور ما دولت ارزان ترین و بهترین روش ممکن تأمین انرژی و سوخت پاک را در اختیار مردم قرار می دهد که در این راستا گاز رسانی به دور افتاده ترین روستاها انجام می شود.

به گفته حسینی: بیش از ۴۸۰ روستای منطقه اورامانات نیز از نعمت گاز برخوردارهستند و در دولت سیزدهم به دو شهر ریجاب و ازگله نیز گاز رسانی داشته و به ۵۰۲ روستای استان هم از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه، بهره برداری از گاز رسانی به هفت روستا و یک واحد تولیدی صنعتی پاوه با اعتبار بالغ بر ۷۶۵ میلیارد ریال انجام گرفته است، در ادامه گفت: طی دو سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد تومان بودجه برای عملیات گاز رسانی اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسینی در ادامه، گفت: در روستای هجیج با وجود صعب العبور بودن و ناهمواری های زیاد عملیات گاز رسانی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5925
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای ان شاالله خدمات رسانی به شهرستانها تداوم داشته باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.