7
مدیر روابط عمومی و مسئول انفورماتیک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت:

رادیو خوابگاه برای اولین بار در سطح دانشگاه با شعار (سرای دانشجو با نشاط و امید)، انجام گرفته است.

  • کد خبر : 5454
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
رادیو خوابگاه برای اولین بار در سطح دانشگاه با شعار (سرای دانشجو با نشاط و امید)، انجام گرفته است.
نشست صمیمی معاون فرهنگی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز «دوشنبه دهم مهر ماه ۱۴۰۲»، در سالن جلسات خوابگاه دانشجویی بوستان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ دکتر افسون سلطانی « مدیر روابط عمومی و مسوول انفورماتیک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه»، در حاشیه برگزاری جلسه در جمع خبرنگاران گفت: راه اندازی “رادیو خوابگاه” برای اولین بار در سطح دانشگاه با تهیه و تولید سلسله پادکستهای صوتی به مناسبت هفته خوابگاهها با شعار “سرای دانشجو با نشاط و امید آفرین” و امکان انتشار به صورت پخش زنده و در شبکه های مجازی در کلیه خوابگاهها در راس ساعاتی مشخص با موضوعات متنوع در خصوص زندگی خوابگاهی راه اندازی شده است.

دکتر سلطانی، این اقدام را نویدی دانست که با هدف آگاهی بخشی به دانشجویان به همت مفدا کرمانشاه انجام گرفته است.

تولیدات و انتشارات «مفدا» در شش ماه سال جاری:
به گفته دکتر سلطانی: در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ مفدا کرمانشاه، تعداد ۹۰۹ محتواهای آموزشی، روانشناسی، اعتقادی، ورزشی و مسائل روز، ۸۶۱ خبر در پیام رسان ها، تعداد ۷۲ اطلاعیه و مسابقه، ۵۶ کلیپ، ۵۲ پادکست صوتی، ۱۲۸ خبر روی سامانه خبری مفدا وزارت بهداشت، ۶۳ اینفوگرافی، ۲۹ گزارش تصویری، ۲ نماهنگ، ۲ فیلم کوتاه، ۵۳ پوستر و ۳۶ عکس نوشت را تولید و منتشر نموده است.

برنامه دوشنبه های شهدایی:
این مسئول با اشاره به پایگاه خبری و اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،گفت: با هدف تجلیل و تکریم از رشادتها و جانفشانیهای شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت،شهدای مدافع امنیت، ایثارگران و…. در برنامه دوشنبه های شهدایی، اقدام به تهیه بیش از ۲۵ مستند، گزارش ویدویی، گزارش تصویری، بازخوانی وصیت نامه های شهدا، خاطره نویسی، بازنویسی خاطرات و قهرمانی ها و رشادت های شهدا، تهیه کلیپ، تهیه خبر و پادکست صوتی از وصیت نامه شهدا و …. این پایگاه اقدام نموده است.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری در حوزه جوانی جمعیت نیز این مدیریت اقدام به تهیه اینفوگرافی و پوستر نماهنگ، کلیپ، فیلم کوتاه و… در خصوص سقط جنین، فرزند آوری و معایب تک فرزندی، تهیه کلیپ و مصاحبه به مناسبت هفته ملی جمعیت و برگزاری مسابقات با محوریت فرزندآوری و جمعیت نموده است.

دکتر سلطانی، در ادامه، گفت: ساخت و تولید چندین کتاب صوتی در حوزه های روان شناختی، انگیزشی، ، مذهبی، شهدایی و …. و نیز معرفی هفتگی کتاب در حوزه های مختلف مورد نیاز دانشجویان، اساتید و کارکنان بخشی دیگر از فعالیت های انجام شده در مفدا کرمانشاه می باشد.

وی به برگزاری بیش از ۱۰ کارگاه توانمندسازی با موضوع فن بیان، هنر گویندگی و آموزش تدوین به صورت حضوری و مجازی اشاره کرد و افزود: این نمونه ای از دیگر اقداماتی است که به اهتمام مدیریت روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی و باهدف توانمند نمودن دانشجویان مستعد دانشگاه انجام گرفته است.
دکتر سلطانی از دیگر اقدامات مفدا، به تهیه و تولید بیش از ۳۰ پیام رادیو تولیدی در رادیو اختصاصی مفدا کرمانشاه با نام (مفدا آوا) با موضوعات متنوع مناسبتی، آموزشی، پزشکی و… اشاره کرد و افزود: اقدامات انجام شده این کانال مجازی رادیویی در نیمسال آغازین سال ۱۴۰۲ بوده است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: تهیه گزارش ویدیویی طی شش ما گذشته نیز انجام شده وگفتگوهای خبری و اختصاصی خبرنگاران مفدا کرمانشاه با پیشکسوتان دانشگاه، پزشکان و متخصصین به صورت فابل های صوتی و تصویری، گفتگو با خانوداه شهدای سلامت و خاطره گویی دوستان و خانواده هایشان، ساخت مستندهای آموزشی از کارگاه ها و سمینارهای معاونت، اردوهای جهادی و اردوی راهیان پیشرفت و… از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدیریت می باشد، که امیدوارم توانسته باشیم رضایت خاطر مخاطبان فراهم شده باشد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5454
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای رادیو خوابگاه برای اولین بار در سطح دانشگاه با شعار (سرای دانشجو با نشاط و امید)، انجام گرفته است. بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.