12
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: 

برای اولین بار در کشور از معلمین موثر حوزه ورزش در استان کرمانشاه تجلیل شد.

  • کد خبر : 4985
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
برای اولین بار در کشور از معلمین موثر حوزه ورزش در استان کرمانشاه تجلیل شد.
به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، برای اولین بار در کشور از معلمین موثر درس تربیت بدنی استان کرمانشاه به نمایندگی از برترینها از ۳۳ نفر از استان کرمانشاه تقدیر شد.

به گزارش چکاوک نیوز؛ دکتر سلمان محمدی « مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه»، در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین که از آموزش و پرورش سه گانه شهرستان های کرمانشاه حضور داشتند، همه ۲۶ هزار معلم استان را نمونه و توانمند عنوان کرد و افزود: اگر می‌خواهیم ویژه تربیت کنیم باید دنبال تربیت تمام ساحتی باشیم .

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه برای پایه های تحصیلی مختلف برنامه های مختلف داریم، معلمین ورزش را «معلمین معلمها» خطاب کردو افزود: با وجود معلمین ورزش بحث تربیت بدنی کامل است، معلمین ورزش مورد اعتماد هستند، قبولشان دارند و موثر هستند، لذا ما تلاش می‌کنیم کلاس درس و سالنهای ورزشی مان در فضایی امن باشد و در بحث تجهیزات تلاش شده عدالت برای همه مدارس رعایت شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: از ۹۸۰ معلم و نیروی متخصص در استان خبردادو افزود: در استان ۱۲۰ نفر سرپرست نیروهای ورزشی در حال خدمتند، در این راستا تقریباً ۱۱۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص در اجرای برنامه های ورزشی در آموزش و پرورش استان فعالیت دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان:

علی امرایی در این مراسم که برای اولین بار در کشور برگزار شد، برترین ها را از ۲۱ شهرستان هر شهرستان یک نفر، هر ناحیه چهار نفر و سرگروه ها جمعا ۳۳ نفر عنوان کرد، که نحوه ارزشیابی براساس بازدید سرگروه ها تعیین شده است، اعلام کردو افزود: امسال یک پویش داشتیم که ۱۷۰ نفر در این پویش شرکت کردند.

امرایی افزود: قرار شده براساس این پویش برترینها از استان های دیگر نیز به کرمانشاه بیایند و تجربیات این عزیزان به صورت کتاب چاپ شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در ادامه سخنانش از توزیع وسایل ورزشی در بیش از ۳۶۰۰ مدرسه در استان خبردادو افزود: تنها اداره ای که توانست سال گذشته ۱۰۰٪ بودجه تخصیص یافته شده را جذب کند، آموزش و پرورش استان کرمانشاه بود.

امرایی در خاتمه سخنانش از مسابقه فینال فوتبال زیر ۴۰ سال در کرمانشاه خبرداد که زمان آن در وقت مقرر اعلام می گردد.

لازم به ذکر است: از ۳۳ معلم موثر ورزش از سراسر استان تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4985
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای برای اولین بار در کشور از معلمین موثر حوزه ورزش در استان کرمانشاه تجلیل شد. بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.