8
معاون عمران شهرداری منطقه هفت گفت:

عملیات ترمیم،بازسازی،جداول سطح منطقه هفت شهرداری کرمانشاه

  • کد خبر : 4939
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
عملیات ترمیم،بازسازی،جداول سطح منطقه هفت شهرداری کرمانشاه
مهندس پرویز رضایی معاون عمران شهرداری منطقه هفت از آغاز عملیات ترمیم و باز سازی جداول فرسوده سطح بلوار ها وخیابان های اصلی سطح منطقه خبر داد و افزود: جداول سطح بلوارها و خیابان های اصلی نیز ترمیم و بازسازی شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ مهندس پرویز رضایی معاون عمران شهرداری منطقه هفت از آغاز عملیات ترمیم و باز سازی جداول فرسوده سطح بلوار ها وخیابان های اصلی سطح منطقه خبر داد و افزود: جداول سطح بلوارها و خیابان های اصلی نیز ترمیم و بازسازی شده‌است.
مهندس رضایی با اشاره به فرسودگی و آسیب دیدگی جداول سطح بلوار ها و خیابان ها که تاثیر چشم گیری در فضای بصری شهری دارد، افزود: این معاونت اقدام به بازسازی و احیاء کلیه جداول سطح بلوارها و خیابان ها کرده است.
رضایی خاطر نشان کرد: نقاط حادثه خیزی که منجر به تصادفات در سطح بلوار ها میشود و اثرات آن نیز متحمل فضای بصری میشود شناسایی شده اند، در این راستا اقدام به نصب علایم هشدار دهنده و ترافیکی در محل های مورد نظر به منظور کاهش بار تصادفات شده که میتواند اهمیت بسزایی در این مسئله مهم داشته باشد.
این مسئول در ادامه گفت: با توجه به شرایط موجود و دستور مهندس احسان کنعانی شهردار منطقه هفت این امر با جدیت کامل مورد بررسی قرار گرفته است، که طی هفته های آتی شاهد پیشرفت این پروژه خواهیم بود، در این راستا عملیات جدول گذاری توسط اکیپ اجرایی عمران منطقه هفت شروع شده و امیدواریم طی روز های آتی شاهد اتمام این پروژه باشیم.
مشکلات و مطالبات خود را با ما در میان بگذارید:
معاون عمران شهرداری منطقه هفت در ادامه اظهار داشت؛ همشهریان می‌توانند در راستای تحقق اهداف شهروندی و پاسخ به مطالبات خود با سامانه پاسخگویی ۱۳۷ در ارتباط باشند و مشکلات و مطالبات خود را باما در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4939
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای عملیات ترمیم،بازسازی،جداول سطح منطقه هفت شهرداری کرمانشاه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.