4
مدیر عامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه:

۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شد  

  • کد خبر : 6203
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شد   
نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور پیش از ظهر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: مهندس رسول فرهادی« مدیر عامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه» در این جلسه، اظهار کرد:لایروبی رودخانه های استان انجام شده،علاوه بر شناسایی مناطق ۳۰ کیلومتر به صورت مستقیم شناسایی و لایروبی انجام شده است، یک میلیون متر مکعب زباله زدایی و لایروبی نیز انجام شده است.

به گفته فرهادی: از محل اعتبارات ملی ساماندهی و لایروبی رودخانه الوند در قصر شیرین انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان از مسدود شدن ۴۰۰حلقه چاه غیر مجاز خبردادو افزود: از این تعداد ۱۳۵ حلقه چاه در مجاور چاه های آب شرب بودند.

فرهادی از ترمیم خط شرب انتقال خط گاوشان به کرمانشاه خبر داد و افزود: به همت آبفا کرمانشاه منابع دیگری جایگزین خط شده و تا پایان ماه اردیبهشت تعمیرات انجام می شود.

کمترین هزینه برای بیمه منازل در نظر گرفته شده

در ادامه محمود رشیدی اقدم« مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان»، گفت: در راستای افزایش نفوذ بیمه، بعد از زلزله آبان ماه سال ۹۶ کسی بیمه‌ای انجام نداده بود.

رشیدی اقدام

 

رشیدی اقدام افزود: با هماهنگی با فرمانداری همه بیمه ها انجام شد، کمترین هزینه بیمه برای بیمه منازل در نظر گرفته شدو این روند ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.