9
محمدابراهیم امامی داور مشاور در امور داوری فدراسیون کشتی:

ملی‌پوشان باید در جریان آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی دنیا باشند

  • کد خبر : 2607
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
ملی‌پوشان باید در جریان آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی دنیا باشند

 داور درجه یک بین‌المللی با اشاره به آموزش آخرین تغییرات قوانین داوری برای آزادکاران اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی قزاقستان گفت: آشنایی کشتی‌گیران با این تغییرات سبب خواهد شد تا در جریان مسابقات به مشکل برنخورند. محمدابراهیم امامی داور مشاور در امور داوری فدراسیون در این باره گفت: بنا به درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی […]

 داور درجه یک بین‌المللی با اشاره به آموزش آخرین تغییرات قوانین داوری برای آزادکاران اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی قزاقستان گفت: آشنایی کشتی‌گیران با این تغییرات سبب خواهد شد تا در جریان مسابقات به مشکل برنخورند.
محمدابراهیم امامی داور مشاور در امور داوری فدراسیون در این باره گفت: بنا به درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی دنیا برای نفرات اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی جام تورلیخانوف قزاقستان تشریح شد.

وی افزود: در پایان این کلاس، جلسه پرسش و پاسخ برای برطرف شدن ابهامات، برگزار شد تا کشتی‌گیران از این نظر مشکلی در مسابقات پیش‌رو نداشته باشند.

امامی با اشاره به اینکه مربیان و کشتی‌گیران  با قوانین داوری آشنا هستند، افزود: با توجه به تغییرات مکرری که اتحادیه جهانی کشتی در قوانین کشتی انجام می‌دهد، نیاز است که موارد جدید در جلسات مختلف برای ملی‌پوشان و کادر فنی مطرح و با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ابهامات موجود رفع شده تا کشتی‌گیران در جریان آخرین تغییرات به وجود آمده در قوانین داوری روز کشتی دنیا قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=2607
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک‌نیوز
  • دیدگاه‌ها برای ملی‌پوشان باید در جریان آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی دنیا باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.