10
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد:

۶۰ پایگاه بسیج آماده پذیرش جوانان دختر و پسر با هدف غنی سازی اوقات فراغت

  • کد خبر : 5112
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
۶۰ پایگاه بسیج آماده پذیرش جوانان دختر و پسر با هدف غنی سازی اوقات فراغت
سرهنگ سعید بهشتی راد«معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه» در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهید جعفری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، از برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در ۶۰ پایگاه الگو مقاومت استان با برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، مسابقات و تفریحی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراعت دختران و پسران در تعطیلات تابستان استان خبرداد.

به گزارش چکاوک نیوز؛ سرهنگ بهشتی راد، افزود: حوزه صالحین سپاه متولی تدارک برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه های مختلف نوجوانان و جوانان در حوزه بسیج می باشد.

این مسئول برای غنی سازی اوقات فراغت در کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های متنوع در ۶۰ پایگاه بسیج استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در این پایگاه ها برنامه‌های فرهنگی، ورزشی،مسابقات مختلف و تفریحی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراعت در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

بهشتی‌راد در ادامه گفت: اعتباراتی از سوی سپاه پاسداران استان کرمانشاه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت اختصاص یافته است، که بخش عمده‌ای از توانایی‌ها و استعدادهای افراد در برنامه‌های ذکر شده را میتواند شکوفا کند.

در تابستان امسال اردوی تفریحی و زیارتی :

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از دیگر برنامه های اوقات فراغت به کتابخوانی، قرآن‌خوانی، کلاس‌های معرفتی، احکام و بصیرتی اشاره کرد و افزود: اردوهای تفریحی و زیارتی از دیگر برنامه‌های سپاه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان کرمانشاهی محسوب می‌شود.

از تمام ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان استفاده می کنیم:

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از امیدآفرینی در دل مردم و مقابله با تبلیغات رسانه‌ای دشمنان به عنوان جهاد نام برده است، گفت: در برنامه‌های دهه امامت و ولایت، سالگرد عملیات مرصاد، روز ملی کرمانشاه، اردوهای راهیان نور، سالگرد شکست حصر پاوه، سالروز بازگشت آزادگان، برگزاری هئیت مذهبی در ماه محرم و برپایی موکب اربعین باید از تمام ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان بهره‌برداری شویم.

بهشتی راد با اشاره به ضرورت جهاد تببین در مقوله قیام اباعبداله حسین (ع) و پیوند آن با انقلاب اسلامی برای جوانان گفت: ثبت‌نام نوجوان و جوانان در طرح‌های اوقات فراعت در پایگاه‌های شاخص استان از اول تیرماه شروع می شود و برنامه‌های متنوع این ایام در حال اجرا می باشد، پیش‌بینی شده ۶۰ هزار نفر دختر و پسر در این طرح‌ها شرکت کنند.

این مسئول در ادامه سخنانش به طرح شهید عجمیان در قالب اردوهای طرح هجرت در مقوله زیباسازی، رنگ، تعمیر میز و نیمکت مدارس توسط دانش‌آموزان در سراسر استان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و مهارت‌آموزی اشاره کرد و افزود: این طرح هم اکنون در حال اجرا می باشد.

بهشتی راد، در پاسخ به خبرنگاران در خصوص اشتغال جوانان گفت: قرار گاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی استان کرمانشاه در حوزه اشتغال فعال هستند و تسهیلاتی هم به این منظور در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان:

نقش دفاع مقدس را به اطلاع جوانان و نوجوانان می رسانیم

در ادامه این نشست، محمد هادی صحرایی « رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه»، گفت: امسال آمادگی داریم چند روز قبل از سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد، تعدادی از خبرنگاران را به منطقه مرصاد ببریم تا با راویان در آنجا مصاحبه داشته باشند، تا بتوانیم در این راه نقش دفاع مقدس را برای جوانان و نوجوانان اطلاع رسانی کنیم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5112
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای ۶۰ پایگاه بسیج آماده پذیرش جوانان دختر و پسر با هدف غنی سازی اوقات فراغت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.