8
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت:

مشارکت همه مردم در انتخابات پیش رو تکلیف شرعی است 

  • کد خبر : 5767
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
مشارکت همه مردم در انتخابات پیش رو تکلیف شرعی است 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در همایش «بیمه اجتماعی حق همگانی»، که با حضور مسئولان کشوری و استانی که پنجشنبه (۲۱ دی ماه ۱۴۰۲)، در تالار برق کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارچکاوک نیوز، از کرمانشاه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در همایش «بیمه اجتماعی حق همگانی»، به حضور یکپارچه و مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأکید کرد و افزود: بیمه اجتماعی از دغدغه مهم زندگی روزمره در دنیا است و حق همه احاد مردم است.

کرمانشاه رتبه اول پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

حجت الاسلام حبیب الله غفوری، افزود: جای تقدیر دارد که استان کرمانشاه رتبه اول در پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را به خود اختصاص داده است.

کلیه کارها در کشور با مشارکت مردم انجام می گیرد:

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنانش دو شاخصه مهم انقلاب اسلامی را حکومت بر اساس قرآن و فرامین ائمه و جمهوریت دانست و گفت: کلیه کارها در کشور اسلامی ما با مشارکت مردم انجام می‌گیرد، اعضا مجلس با رأی مردم انتخاب می‌شوند، قانون اساسی با رای مردم به تصویب رسید، اداره کشور توسط رئیس جمهور است که به وسیله مردم انتخاب می‌شود، انتخاب رهبر هم به انتخاب مردم است که به واسطه مجلس خبرگان که مردم اعضای آن را انتخاب می‌کنند انجام می‌شود.

هر رأی به منزله تیری است بر قلب دشمنان ایران:

وی در ادامه با اشاره به دو عرصه پیش‌رو در کشور «دهه مبارک فجر و انتخابات، تکلیف شرعی برای حضور یکپارچه و مشارکت همه جانبه مردم عنوان کرد و افزود: هر رأی شما به منزله تیری است که به قلب دشمنان ایران خواهد نشست، برگ برنده ملت انتخابات است و ملت ما قدر استقلال و سربلندی را می‌دانند و دشمن را با حضورشان همچون ،۴۵ سال گذشته ناکام خواهند گذاشت، ملت بزرگ ما همچون سنوات گذشته در صحنه وجود دارد و یک بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

استاندار کرمانشاه گفت:

بیمه یکی از ضروریات زندگی امروز است

دکتر محمدطیب صحرایی « استاندار کرمانشاه» در مراسم بیمه همگانی را از ضروریات زندگی در همه دنیا عنوان کرد و، اظهار کرد: با توجه به نیازهای موجود در فضای جامعه بیمه به ضرورت قطعی تبدیل شده است و این امر یکی از موهبت‌هایی است که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به مردم هدیه شده است با هدف رفاه و آسایش مردم خصوصاً در دوران بازنشستگی، کهنسالی و مستمری بازماندگان.

صحرایی، افزود: تلاش جمعی و همراهی همه مردم در کشور و استان برای پوشش همگانی بیمه الزامی است.

مدیر ارشد استان، در ادامه گفت: جای تقدیر دارد از مدیر و کارکنان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان به جهت کسب رتبه اول کشور و در تعداد بیمه شده‌های فعال رتبه دوم  کشور که نشان از وضعیت خوب بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان را نشان می دهد.

استاندار کرمانشاه در ادامه، با اشاره به انتخابات پیش رو تداوم، تعالی و عزت انقلاب را نیازمند حضور همه در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشورمان دانست و افزود: طی مدت ۵۰ روز باقی مانده به انتخابات باید برای تداوم این انقلاب تلاش کنیم و همدیگر را به حق راهنمایی کنیم، خداوند به من و شما نعمت رأی دادن داده باید شکر گزار باشیم.

عرصه انتخابات لیلة القدراست:

صحرایی استادار کرمانشاه

صحرایی اضافه کرد: بر‌اساس گفته های مقام معظم رهبری عرصه انتخابات، لیلة القدر نظام است.

در انتخابات یک روز رأی می‌دهیم و نتایج آن یک عمر با ما خواهد بود، امیدوارم در این دوره هم به برکت آگاهی و بصیرت مردم استان کرمانشاه با حضورشان در پای صندوق های رأی افتخار بزرگی بر افتخارات استان افزوده شود.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5767
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت همه مردم در انتخابات پیش رو تکلیف شرعی است  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.