9
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه:

محکومیت ۷۰ میلیارد تومانی متخلفان درمانگاه های شبانه روزی و پزشکان متخصص به تعزیزات استان

  • کد خبر : 5079
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۵۱
محکومیت ۷۰ میلیارد تومانی متخلفان درمانگاه های شبانه روزی و پزشکان متخصص به تعزیزات استان
مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه، از محکومیت ۷۰ میلیارد تومانی متخلفان در استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: امسال ۳۷۰۰ پرونده تخلفات حوزه کالا و خدمات، ۱۲۲۰ پرونده قاچاق کالا و ارز و ۱۶۱ پرونده مربوط به تخلفات درمانگاه های شبانه روزی و پزشکان متخصص به تعزیزات استان ارسال شده، که میزان محکومیت این پرونده‌ها ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبری چکاوک نیوز؛ قهرمان شاهی افزود: تاکنون ۲۶ میلیارد تومان از مبلغ فوق وصول شده است و مابقی نیز در مرحله تجدید نظر و رسیدگی قرار دارد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه، از جریمه دو پزشک زنان و زایمان در کرمانشاه  به مبلغ ۱.۴ میلیارد تومان پرداخت جریمه خبر داد و افزود: رسیدگی به تخلفات پزشکان و بیمارستان‌ها یکی از اولویت های مجموعه تعزیرات حکومتی است.

پلمپ چهار داروخانه کرمانشاه:

به گفته این مسئول: با زیرمیزی گرفتن پزشکان و تخلفات داروخانه‌ها در زمینه عدم عرضه دارو به مشتریان برخورد جدی می شود، در این راستا چندوقت پیش« چهار داروخانه» داخل شهر کرمانشاه را به دلیل عدم عرضه دارو پلمپ کردیم.

شاهی بیشترین تخلفات را مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت عنوان کرد و افزود: بیشترین شکایت ها هم از نانوایی‌ها به علت کم فروشی شده است.

شاهی درپاسخ به خبرنگاران با بیان اینکه برای نظارت بر بازار اجاره‌بهای مسکن مشاورین املاک موظف به ضمیمه کردن قولنامه های سال گذشته به قولنامه های امسال شده‌اند، گفت: این اقدام در راستای فراهم کردن امکان نظارت بازرسان بر قیمت‌ها برای رعایت سقف ۲۰% افزایش اجاره‌بها مقرر شده است و با مشاورین املاکی که سقف ۲۰% افزایش اجاره بها را رعایت نکرده باشند، برخورد می شود.

شاهی در ادامه با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی تنها سازمانی است که برای درخواست شکایات وجهی دریافت نمی کند، گفت: تخلفات مدارس غیردولتی در زمینه دریافت میزان شهریه، و هر نوع تخلف مدارس غیردولتی و دولتی، حتی شکایت‌های شخصی و بدون نام هم از سوی تعزیرات پیگیری، پذیرش و در کوتاهترین زمان رسیدگی می‌شود.

شاهی با اشاره به نرخ مصوب مرغ در بازار استان کرمانشاه، که سوال خبرنگاران بود، گفت: قیمت مصوب مرغ در کشور ۷۳ هزار تومان است، اما در استان کرمانشاه برای جلوگیری از خروج مرغ تولیدی در استان و روانه شدن آن به سمت دیگر استان‌ها، فشار کمتری به تولید کنندگان می آوریم و با مبلغ افزایش جزئی مرغ در داخل استان توزیع می شود

این مسئول تأیید کرد: به کلیه تخلفات مربوط به تعزیرات خصوصا تخلفات نانوایی ها، با گرانفروشی و کم فروشی به طور مکرر رسیدگی می شود، برخورد لازم داشته و داریم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5079
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای محکومیت ۷۰ میلیارد تومانی متخلفان درمانگاه های شبانه روزی و پزشکان متخصص به تعزیزات استان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.