6

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۸ روستای سرپل ذهاب با حضور استاندار کرمانشاه 

  • کد خبر : 5781
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۸ روستای سرپل ذهاب با حضور استاندار کرمانشاه 
آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۸ روستایی کانی عزیز و قورچی باشی در شهرستان سرپل ذهاب در جریان سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه که ۳۱۶ خانوار این شهرستان از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: این مراسم، با حضور، استاندار کرمانشاه، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، فرماندار سرپل ذهاب، معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل آب و فاضلاب استان، نماینده شهرستان‌های قصرشيرين، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، و در این راستا، ۳۱۶ خانوار با جمعیت ۱۳۸۵ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند‌.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و همراهان در ابتدای سفر خود با حضور در مزار شهدای شهر سرپل ذهاب با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا این شهرستان ادای احترام کردند.

دیدار شهدا

 

پانزدهمین سفر استاندار با رویکرد جدیدی انجام شد و در این سفرمشکلات و دغدغه‌های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.

همچنین معاونان استاندارمسائل و طرح‌های حوزه خود را بررسی و جمع بندی آن را در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه کردند و در نهایت به صورت مصوبات عملیاتی در خواهد آمد.

در این جلسات گفته شد، بخش عمده اقدامات کارشناسی هم در جلسات و بازدیدهای تیم‌های اعزامی استاندار در روزها و هفته‌های گذشته و پیش از سفر انجام شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبات خوبی که برای پیشرفت و آبادانی شهرستان سرپل‌ذهاب به تصویب رسید، گفت: تلاش می‌کنیم بخشی از مصوبات تا نیمه شعبان اجرایی شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

داودی مدیر عامل آبفا استان کرمانشاه

۱۲۰ روستای سرپل ذهاب تا ۲ ساله آینده آبرسانی می‌شوند

مدیر عامل آبفا استان کرمانشاه، در این مراسم از پروژه آبرسانی به مجتمع ۸ روستایی کانی عزیز و قورچی باشی در شهرستان سرپل ذهاب با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و افزود: این پروژه در سال ۹۸ آغاز به کار کرده بود اما در دولت جدید از کندی خارج شد و سرعت گرفت و امروز به بهره برداری رسید.

داودی تأکید کرد: تأمین آب پروژه آبرسانی مجتمع هشت روستایی کانی عزیز و قورچی باشی از آبشار پیران انجام گرفته، این پروژه از سال ۹۸ آغاز به کار کرده اما پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نداشته است که با عزم جدی و با همکاری قرارگاه نجف اشرف این پروژه وارد فاز عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در ادامه گفت: این پروژه با احداث ۱۵ کیلومتر خطوط لوله به منظور آبرسانی ۲ مخزن ۳۰۰ و ۱۵۰ متر مکعبی برای پمپاژ آب تعبیه شده است.

داودی تاکید کرد: تا پایان سال‌جاری آب رسانی ۴۵ روستا قرار است بهره برداری برسد، که این ۴۵ روستا در قالب ۲ پروژه جیگران و تپه ماران با ۶۰ کیلومتر شبکه آبرسانی به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول از انعقاد قرارداد دوم با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، خبر داد و افزو:  برای ادامه روند پروژه‌های آبرسانی استان کرمانشاه، این استان به عنوان ششمین استان کشور با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان برای آبرسانی برای ۷۵ روستای شهرستان سرپل ذهاب وارد عمل شده که در مجموع طی برنامه‌ای یک الی ۲ ساله ۱۲۰ روستا در سرپل ذهاب آبی انجام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5781
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۸ روستای سرپل ذهاب با حضور استاندار کرمانشاه  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.