5
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم(ص)، استان کرمانشاه:

وحدت و انسجام انقلابی با مشارکتی هدفمند می‌تواند انتخابی اصلح و شایسته را رقم بزند

  • کد خبر : 6540
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
وحدت و انسجام انقلابی با مشارکتی هدفمند می‌تواند انتخابی اصلح و شایسته را رقم بزند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ نبی‌اکرم(ص)،استان کرمانشاه، گفت: سعی کنیم در فرصت باقیمانده پای کار بیاییم و همه جهاد کنیم

به گزارش خبرنگارچکاوک نیوز، از کرمانشاه؛ همایش جهاد تبیین پیش از ظهر امروز در مسجد امام خمینی (ره)، سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه و با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولینی از سپاه، نیروی انتظامی، یادگاران دوران دفاع مقدس، اصناف، حقوق دانان و خبرنگاران که با دعوت بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه حضور داشتند برگزار شد.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در این مراسم، مشارکت مردم در انتخابات و رأی آنها به هر گفتمان انقلابی را نشانه موفقیت ایران اسلامی دانست و افزود: افراد‌ که پای صندوق‌های  رأی حضور یابند، رای آنها قابل احترام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ حضرت نبی‌اکرم(ص)، استان تأکید،کرد: اکنون زمان عملیات است، که با وحدت و انسجام انقلابی با مشارکتی هدفمند انتخابی اصلح و شایسته را برای کشورمان رقم بزنیم

زمینه مشارکت حداکثری را ایجاد نماییم

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب، دوام و ماندگاری،قوام و اقتدار، وعزت و آبروی نظام و انقلاب را به مشارکت و حضور بالای مردم در انتخابات دانست و افزود: با اقناع کردن مردم، باید زمینه مشارکت حداکثری در جامعه را ایجاد نماییم.

این مسئول،مدیریت و تقویت مشارکت را زمینه‌ساز انتخاب شخص موفق و اصلح دانست و افزود: انتخاب ما باید فردی باشد ادامه دهنده راه شهید رئیسی.

جلیلیان تأکید کرد: درانتخابات پیش رو، یکی از گزینه‌ها زمینه‌ساز تداوم راه شهید رئیسی است، اگر می‌خواهیم راه ایشان تداوم یابد، باید درست انتخاب کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه، خاطر نشان کرد:‌ در دولت‌های قبل از دولت آیت‌الله رئیسی، انزوا و انفعال مشهود بود، اما در دولت سیزدهم این انزوا مشاهده نشد. و تعامل‌های خوبی با دنیا شکل گرفت.

جلیلیان در خاتمه سخنانش، گفت: مهم حضور پر شور و هدفمند مردم است، با آگاهی دوستان و آشنایان خود را برای انتخاب اصلح پای صندوق های رأی دعوت کنید.

سرهنگ صادق مومنی « مسوول بسیج اقشار سپاه ناحیه کرمانشاه» در حاشیه برگزاری مراسم، در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حضور خبرنگاران و اطلاع رسانی پوشش اخبار بسیج اقشار، از خبرنگاران خواست در فرصت باقیمانده پیش رو در بین اقشار مردم با حضور چهره به چهره دوستان، اقوام، خانواده و آشنایان را برای انتخاب رییس جمهور کشورمان به پای صندوق های رأی جمعه ۱۵ تیر ماه با انتخابی آگاهانه دعوت کنند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.