10
استاندار کرمانشاه گفت:

استاندار حجاب را برای کرمانشاهی واجب و‌ محمدی معلمان را افسران سپاه کشور خواند

  • کد خبر : 4668
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱:۳۷
استاندار حجاب را برای کرمانشاهی واجب و‌ محمدی معلمان را افسران سپاه کشور خواند
نشست شورای اداری استان به ریاست دکتر محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و با حضور اعضای شورای اداری در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ دکتر محمد طیب صحرایی در این جلسه، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران و با توجه به مباحثی که در جلسات قبل مرور شده بود، اظهار داشت: آنچه در استان باید در سال جاری نمود و بروز داشته باشد، کار و تلاش همه ما است.

مدیر ارشد استان ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران که تلاش کردند پایین تر از نرخ بیکاری را طی ۱۷ سال گذشته تجربه کنیم، اظهار داشت: شعار سال، هدف سال است، این شعار در کشور اهمیت زیادی دارد و باید در کرمانشاه نیز بیشتر از سایر استانها مورد توجه قرار گیرد.

صحرایی ارودی دانش آموزی را قسمتی از فرایند تربیت دانست و افزود: میانگین اردوی دانش آموزان یک است، همه دستگاه ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند و شورای آموزش و پرورش این پیگیری را داشته باشد.

طرح های نیمه کاره در اولویت قرار گیرد:

استاندار کرمانشاه از دستگاه های اجرایی خواست، هر مجموعه که طرح نیمه کاره دارد، طرحش را در اولویت کاری قرار دهد و گزارش مداوم و پیگیر داشته باشد.

حجاب برای ما واجب کرمانشاهی است:

صحرایی با اشاره به پوشش مناسب مردم کرمانشاه از دیرباز گفت: مردم کرمانشاه را با غیرت می شناسند، حجاب برای ما واجب کرمانشاهی است، بی حجابی حرام شرعی، حرام ملی، حرام سیاسی و حرام کرمانشاهی است، ما برادران و خواهران هم وطن و هم استانی با همراهی هم بنا داریم با تقویت آگاهی های عمومی از فرهنگمان قدر شناسی بیشتری داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

سلمان محمدی

معلمان افسران سپاه کشورند

سلمان محمدی در این نشست اظهار داشت: هر ساله سالروز شهادت استاد مطهری« دوازدهم اردیبهشت» روز معلم و در این ایام یک هفته، هفته معلم نامگذاری شده است، من این روز را پیشاپیش به همه همکاران و استاندار کرمانشاه که شغل معلمی را در کارنامه خود دارد تبریک میگویم.

محمدی در ادامه گفت: در استان کرمانشاه بالغ بر ۳۷ هزار دانش آموز، ۲۶هزار همکار شاغل، ۲۹هزار همکار بازنشسته و ۴۰۰۰مدرسه با ۱۵هزار کلاس درس برای اجرای مطلوب تعلیم و تربیت داریم.

محمدی در ادامه سخنانش با اشاره به کار مضاعف معلمان در ایام شیوع بیماری کرونا در بین عموم مردم، افزود: مقام معظم رهبری از معلمان به جهت کار مضاعف و سخت در دوران کرونا ویژه تشکر کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان معلمان را افسران سپاه کشور دانست و افزود: همه ما روزی پشت نیمکت‌های مدرسه نشسته ایم و امروز به ثمر و مقام معلمی رسیده ایم، تقدیر از معلم و استاد زیباترین تقدیر است، که باید در تمام طول سال تقدیر شوند، پیشنهاد دارم در هفته معلم متفاوت تر از سالهای گذشته قدردان معلمان باشیم.

محمدی در خاتمه سخنانش خواستار برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در ادارات مختلف به نام هفته معلم را داشت و افزود: همه ما در پایان این هفته گزارش کارمان را به استاندار محترم ارائه دهیم، هدف ما این باشد همه قدردان معلم باشیم.

در ادامه، مختار احمدی « مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه»  در این نشست گزارشی از  عملکرد و برنامه های ایجاد اشتغال در استان و برنامه های گراميداشت هفته کارگر(۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت ) را ارائه نمود.

احمدی افزود: در سال گذشته ۵۱۵ رشته مشاغل خانگی داشته ایم علاوه بر جذب اعتبارات استان سه میلیارد تومان نیز از اعتبارات استانهای دیگر را جذب کرده ایم، و در این راستا عنوان دوم جذاب اعتبارات را در کشور کسب کرده ایم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4668
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای استاندار حجاب را برای کرمانشاهی واجب و‌ محمدی معلمان را افسران سپاه کشور خواند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.