9
رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان کرمانشاه، گفت:

حق بیمه شامل همه می شود/ تورم ضربه به وضعیت بیمه وارد کرده

  • کد خبر : 5615
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
حق بیمه شامل همه می شود/ تورم ضربه به وضعیت بیمه وارد کرده
رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه در سنوات گذشته ۱۳ آذر ماه در تقویم روز بیمه قید شده، تصمیم گرفته شده از امسال به عنوان هفته بیمه از هفتم لغایت سیزدهم آذر در تقویم ثبت شود.

« هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه هفته بیمه نامگذاری شده»

به گزارش خبرنگارچکاوک نیوز، از کرمانشاه: مهندس سعید حاصلی «رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان کرمانشاه»، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه، ضریب نفوذ بیمه نشان‌دهنده توسعه‌یافتگی جامعه است و در کشور ۳۸ شرکت بیمه‌ای فعالیت دارند که از این تعداد یک شرکت بیمه دولتی و ۲۰ شرکت غیر دولتی در استان کرمانشاه فعال می باشد.

بزرگترین چالش بیمه، فرهنگ‌سازی بین مردم است:

صالحی در ادامه گفت: بزرگ‌ترین چالش بیمه بحث فرهنگ‌سازی آن بین عموم مردم است، استفاده از بیمه و فرهنگ بیمه‌ای در کشور خصوصاً در استان کرمانشاه از درصد بالایی برخوردار نیست.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان، ضریب نفوذ بیمه استان را ۱.۶۱درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر میانگین ضریب نفوذ بیمه در کشور ۱.۸۲ درصدمی باشد.

یکی از هدف تشکیل شورای هماهنگی شرکتهای بیمه، افزایش ضریب بیمه است:

صالحی ضریب نفوذ بیمه را نشان‌دهنده توسعه‌یافتگی جامعه دانست و افزود: یکی از اهداف تشکیل شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان‌ها است، و حق بیمه سرانه عنوان دیگر شاخص مهم شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای می باشد.

به گفته صالحی، هرکس به هر میزانی که حق بیمه سرانه اش بالا باشد نشان دهنده آن است که پول بیشتری برای بیمه هزینه شده است، و آیدی بیشتری برایش دارد.

هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه هفته بیمه نامگذاری شده

تورم ضربه به وضعیت بیمه وارد کرده است: 

حاصلی تورم رامهمترین ضربه، به صنعت بیمه عنوان و افزود: تورم باعث شده سرمایه‌گذاری افراد برای بیمه زندگی پایین باشد.

رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان، حق بیمه تولیدی در کشور را ۱۷۶ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: حق بیمه تولیدی استان کرمانشاه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است. حق بیمه در اصل شامل همه رسته ها می شود.

بیشترین خسارت بیمه در بخش درمان و شخص ثالث می باشد:

وی در ادامه به بیمه اختیاری اشاره کرد و افزود: مشکلات موجود در زمینه پرداخت بیمه غیراجباری در بین مردم هست و بیشترین خسارت بیمه در بحث درمان و شخص ثالت محاسبه شده است.

لازم به ذکر است: در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ های لازم داده شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5615
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای حق بیمه شامل همه می شود/ تورم ضربه به وضعیت بیمه وارد کرده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.