4
نیروی انتظامی در پیشگیری به روز اقدام می کند:

عوامل پنهان جرائم نیاز به کار دانشگاهی دارد

  • کد خبر : 6379
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۱
عوامل پنهان جرائم نیاز به کار دانشگاهی دارد
اولین همایش ملی پیش ران های سرکش اجتماعی، آسیبها و جرائم دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری فرماندهی انتظامی استان، پیش از ظهر امروز چهارشنبه «نهم خرداد ماه ۱۴۰۳» با حضور مسئولان کشوری و لشکری، استاندار کرمانشاه و جمع کثیری از مدیران استان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، دکتر افشین غنی زاده« ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه»، و میزبان مراسم، ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت شهدای خدمت، اظهار کرد: امیدوارم شاهد انتخابات پرشور چهاردهمین مرحله ریاست جمهوری باشیم.

نیروی انتظامی در پیشگیری به روز اقدام می کند:

دکتر غنی زاده با اشاره به اینکه هدف ما دانایی به توانایی است، افزود: همکاری دانشگاه با ارگانهای مختلف می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند، در استان ما بعضی از جرائم زیاد است و نیروی انتظامی در پیشگیری به روز اقدام می کند.

ریاست دانشگاه آزاد کرمانشاه، معتقد بود: باید کار تحقیقی ریشه یابی شود، جا دارد اینگونه همایش‌ها بیشتر کار شود و علمی تر باشد، جرمها باید شناسایی شود و عوامل پنهان جرائم نیاز به کار دانشگاهی دارد.

دکتر غنی در خاتمه سخنانش ضمن تشکر از همکاری همه کسانی که در برگزاری همایش نقش داشتند، گفت: تیم مدیریتی کشور و استان عقیده دارد، کار شبکه ای شکل بگیرد و روز به روز آمار جرائم و بیکاری کم شود.

بر اساس این گزارش: از استانهای مختلف کشور۱۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که ۱۴ مقاله به صورت سخنرانی ارائه شد.

اولین همایش ملی پیش ران های سرکش اجتماعی، آسیبها و جرائم دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است: در حاشیه برگزاری این همایش غرفه هایی نیز از سوی برخی دستگاه ها و ارگان های دولتی و خصوصی در زمینه آسیب های اجتماعی در جامعه دائر شده بود.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.