9
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبرداد:

۱۱۰هزار دانش آموز برای اوقات فراغت تابستانی ثبت نام کرده اند

  • کد خبر : 5062
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۷
۱۱۰هزار دانش آموز برای اوقات فراغت تابستانی ثبت نام کرده اند
آیین افتتاحیه پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاه در مجتمع آموزشی، اردویی و فرهنگی شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش چکاوک نیوز ؛ در ابتدای مراسم، علی صفدری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، اظهار کرد: باید برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان برنامه ریزی شود، نباید بگذاریم اوقات فراغت دانش آموزان به بطالت بگذرد و حتما باید از فرصت تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده کنیم.

صفدری در ادامه گفت: تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای کسب مهارت دانش‌آموزان است، خانواده‌ها باید از این فرصت برای آموزش مهارت های متناسب با استعداد دانش آموزان استفاده کنند.

صفدری افزود: برنامه اوقات فراغتی خوب برنامه ای است که در پایان تعطیلات تابستانی یک آورد و نتیجه خوب برای دانش‌آموزان داشته باشد.

هزار دانش آموز برای اوقات فراغت تابستانی ثبت نام کرده اند

تربیت بدون توقف آغاز خواهد شد:

در ادامه دکتر سلمان محمدی «مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه»، شعار امسال برنامه های اوقات فراغتی تابستان را « تربیت بدون توقف آغاز خواهد شد»، عنوان کرد و افزود: فعالیت پایگاه های غنی سازی دانش آموزان کار خود را آغاز کرده و از امروز کلیه پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مجموعه آموزش و پرورش استان فعال می شوند.

محمدی در ادامه گفت: همه کانون‌های فرهنگی تربیتی، سالن های ورزشی و حیاط مدارس در فصل تابستان پذیرای دانش آموزان خواهند بود، در این راستا تا امروز ۱۱۰ هزار دانش آموز برای شرکت در کلاس های اوقات فراغت آموزش و پرورش در استان ثبت نام کرده اند و در صورت استقبال دانش آموزان باز هم امکان افزایش ظرفیت داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با بیان اینکه امسال ۶۰۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت از سوی دستگاه تعلیم و تربیت در استان فعال خواهد شد، گفت: پایگاه های اوقات فراغتی آموزش و پرورش با شهریه جزیی آماده حضور دانش آموزان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تابستان سال گذشته ۵۸۵ پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان فعال شده بود و در نهایت ۸۰ هزار دانش‌آموز در این پایگاه ها حضور پیدا کردند.

محمدی با اشاره به ایجاد ۵۳ پروژه ورزشی در مجموعه آموزش و پرورش استان از سال گذشته، گفت: در طول سال گذشته جهش خیلی خوبی از حیث ایجاد فضاهای ورزشی در آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است:در حاشیه این مراسم نمایشگاه دانش‌آموزی دست سازه‌های دانش آموزان برپا شده بود.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5062
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای ۱۱۰هزار دانش آموز برای اوقات فراغت تابستانی ثبت نام کرده اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.