6
گفته هایی ازکاندیداهای منتخب کرمانشاه

جلسه هم‌اندیشی اعضا و مسوولان شورای وحدت نیروهای انقلابی و هفت کاندیدای منتخب این شورا در مجلس شورای اسلامی و دو کاندیدای منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 5953
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۲
جلسه هم‌اندیشی اعضا و مسوولان شورای وحدت نیروهای انقلابی با اصحاب رسانه، پیش از ظهر امروز مصادف با روز میلاد حضرت مهدی(عج)، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه، برگزار، و هفت کاندیدای منتخب این شورا در مجلس شورای اسلامی و دو کاندیدای منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از، کرمانشاه: در ابتدا جلسه، آیت‌الله مهدی‌ خطیبی، کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه، با مهمترین وظیفه مجلس خبرگان رهبری در انتخاب رهبر سخنان خود را آغاز کرد و، افزود: بعد از رحلت امام(ره) در کمتر از ۱۷ ساعت رهبر انتخاب شد.

خطیبی افزود: این مطالعاتی از قبل صورت گرفته بود تا با دقت بیشتر رهبر جمهوری اسلامی ایران توسط کمیسیون ها انتخاب شود، این کمیسیون‌ها فعال هستند و در طول سال جلساتی دارند.

نماینده ای که با رأی مردم انتخاب شود، نماینده ۸۰ میلیون نفر است
این کاندید، به اهمیت مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: نماینده‌ای که با رأی مردم انتخاب می‌شود، تنها نماینده یک منطقه و شهرستان نیست؛ نماینده ۸۰ میلیون نفر است، این تصمیمات به صورت ملی و در سطح کلان گرفته می‌شود.

آیت‌الله خطیبی تصریح کرد: باید نماینده‌ای در سطح تراز ملی انتخاب کرد که کشور را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به خوبی بشناسد تا قدرت تصمیم‌گیری درست در سطح کلان را داشته باشد.

درحال حاضر مشکل معیشتی و اقتصادی داریم:
در ادامه، عبدالرضا مصری کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، اظهارکرد: مشکلات کشور اگر اقتصاد را از آن جدا کنیم مابقی به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته ایران قبل از انقلاب نیست.

مصری گفت: در حال حاضر مشکل معیشتی و اقتصادی را داریم، وگرنه در سایر علوم مانند صنایع دفاعی، هوا فضا، سلول‌های بنیادی و… با وجود اعمال این تحریم‌ها هیچگونه عقب‌ماندگی نداریم، این نشان دهنده قدرت بالای تفکر ایرانی است.

امروز دورترین نقاط کشور از نعمت آب، برق، گاز، تلفن برخوردارند:
این کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، بیان داشت: کشور با درآمد و نفت اداره می‌شود، قبل از انقلاب پنج میلیون چهارصد هزار بشکه نفت با ۳۸ میلیون نفر جمعیت صادر می‌کردیم که شاخص رفاه مردم از نظر آب، برق، گاز و تلفن بسیار پایین بود، امروز دورترین نقطه کشور از نعمت آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است.

در ادامه ، رستگار یوسفی «کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی» تصریح کرد: در حوزه چهار شهرستان در حوزه مرز و توسعه مرزها، راه، کشاورزی، گردشگری و حفظ توریست به ویژه شهرستان‌های پاوه و جوانرود که از نظر منظر فرهنگی هم به ثبت جهانی رسیده باید پیگیر زیرساخت‌های باشیم.

یوسفی پیگیری بحث طرح سامانه سردسیری در سطح ملی را مهمترین موضوع در حوزه کشاورزی بخش اورامانات دانست و افزود: این سامانه تمام شهرستان‌های پاوه، روانسر و جوانرود را شامل می‌شود که اگر به سرانجام برسد قطعا در حوزه کشاورزی به عنوان منبع تأمین محصولات کشارزی به‌عنوان یکی از قطب‌های تأمین امنیت غذایی می‌توان بسیار مناسب باشد.

امیدوارم شاهد رونق اقتصادی و رفع بیکاری باشیم:
جواد حسینی کیا«کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سنقرو کلیایی»، اظهارکرد: امیدواریم در مجلس قوی که با مشارکت حداکثری مردم در آینده شکل می‌گیرد شاهد رونق اقتصادی و رفع بیکاری استان باشیم.

وحید احمدی «کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صحنه، هرسین و کنگاور»، اظهار داشت: مشارکت در انتخابات و حضور مردم در صحنه یکی از نکات اساسی هر کشور محسوب می‌شود که بیشترین اتکا را به مردم دارد.
احمدی ادامه داد: مجلس برای تأثیرگذاری باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد تا بتواند تصمیمات درستی با توجه به وقعیت کشور داشته باشد.

کرمانشاه در طول تاریخ با مردمان نجیبش سرافراز بوده:
ابراهیم رحیمی‌زنگنه کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه نیز، کرمانشاه را مظلوم و سرافراز توصیف کرد و افزود: کرمانشاه در طول تاریخ با مردمان نجیبش سرافراز بوده، اما ما نتوانسته‌ایم کرمانشاه را با داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها بالا، به خوبی معرفی کنیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه در ادامه، گفت: برای هر حوزه کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و معدن، تجارت و بازرگانی، فرهنگ و هنر با پشتوانه دانشگاه، نخبگان، و دلسوزان کرمانشاه برنامه داریم و شکوه دیرینه آن را فریاد خواهیم زد و آن را به جایگاه واقعی خود خواهیم رساند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5953
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای جلسه هم‌اندیشی اعضا و مسوولان شورای وحدت نیروهای انقلابی و هفت کاندیدای منتخب این شورا در مجلس شورای اسلامی و دو کاندیدای منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.