10
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:

از ابتدای بشریت تا امروز انقلابی ثابت مانند جمهوری اسلامی ایران نبوده  

  • کد خبر : 6436
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۴۵
از ابتدای بشریت تا امروز انقلابی ثابت مانند جمهوری اسلامی ایران نبوده   
از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ۴۵ سال میگذرد، انقلاب حضرت امام (ره)، بحمد خداوند ثابت قدم بوده

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، نشست جهاد تبیین با رویکرد انتخابات پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، اقشار و اصناف سپاه ناحیه، خانواده های شهدا و جانبازان در مسجد امام خمینی (ره)، سپاه ناحیه کرمانشاه  برگزار شد.

سرهنگ غلامعلی یاربیکی«فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه» در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: حادثه دلخراش برای رییس جمهور و همراهانش پیش آمد، ایران با یک رویداد جدید روبرو شد.

یاربیگی در ادامه گفت: از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ۴۵ سال میگذرد، انقلاب حضرت امام (ره)، بحمد خداوند ثابت قدم بوده و طی این سالها همه جنایتکاران در صدد آن بودند مسیر انقلاب ما را کند کنند، بحمد الله این انقلاب توانسته یکه تاز میدان باشد.

شهدای عزیز هر کدام یک امام و یک رهبر بودند:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، خاطر نشان کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی تا امروز شهدای عزیزی همچون شهید رجایی، مطهری، باهنر، صیاد شیرازی و … تقدیم انقلاب کردیم که هر کدام یک امام و یک رهبر بودند، اما رییس جمهور شهید حرکتی را به پا کرد که متفاوت بود.

سرهنگ یاربیگی در خاتمه سخنانش آحاد مردم را به پای صندوقهای رأی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری دعوت کرد و افزود: در انتخاب اصلحه دقت کنند، با روشنگری بیشتر در سرنوشت کشور حضور داشته باشند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.