10
معاون وزیر آموزش و پرورش در جمع اعضای تشکل‌های دانش آموزی کرمانشاه:

نشست معاون محترم وزیر با اعضای تشکل های دانش آموزی

  • کد خبر : 4256
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
نشست معاون محترم وزیر با اعضای تشکل های دانش آموزی
دکتر احمد محمود زاده«معاون وزیر و رئیس مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی، با تبریک ایام مبارک ماه رجب و ایام الله دهه مبارک فجر در جمع اعضای تشکل های دانش آموزی کرمانشاه و خبرنگاران با اشاره به اینکه من هم در این مجموعه بزرک شدم، اظهار داشت: یکی از بسترهایی که برای کشور می تواند نیرو سازی و کارسازی لازم را داشته باشد، همین تشکل‌های دانش آموزی است.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ دکتر محمود زاده در نشست معاون محترم وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های عمومی وزارت آموزش و پرورش  با اعضای تشکل های دانش آموزی  استان کرمانشاه افزود: اگر گفتیم آینده کشور در کلاس درس طراحی می شود، بیراهه نگفتیم، همه ما در کشور در این حوزه ماموریت های اساسی داریم، مدیران مدارس باید هماهنگی، همگرایی و هم افزایی را با تشکل‌های دانش آموزی داشته باشند.

خودسازی حاصل جامعه سازی و تمدن سازی می‌شود:

معاون وزیر و رییس مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی، در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر دانش آموزی اعتراض دارد، دانش آموز دیگر جوابش را بدهد و اگر معلمی اعتراض دارد، معلم جوابش را بدهد.

دکتر محمود زاده تاکید کرد: در داخل تشکل‌های دانش آموزی می توان نیروهای لازم را برای کشور داشت، خودتان را برای آینده آماده کنید و افراد دیگر را با خود همراه کنید،به فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم، خودسازی حاصل جامعه سازی و تمدن سازی می شود.

به گفته دکتر محمود زاده: امروز دانش آموزان زبده به سمت تشکل‌های دانش آموزی می آیند و در کنار این موضوع بحث ولایت پذیری و ولایت مداری شاخص اصلی کشور ما است تا بتوانیم گامهای اصلی را برداریم.

این مسوول در خاتمه سخنانش با آرزوی سلامت و موفقیت برای دانش آموزان، گفت: ان شاالله با همکاری شما آموزش و پرورش خوبی را برای آینده رقم بزنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

 نشست معاون وزیر آموزش و پرورش در جلسه تشکل‌های دانش آموزی کرمانشاه

خواستگاه اصلی علم آموزش و پرورش است

در این جلسه دکتر سلمان محمدی« مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه» ضمن خوش آمد به مدعوین، خواستگاه اصلی علم را آموزش و پرورش دانست و، اظهار داشت: نظر ما بر این است که فعالیت های برنامه‌های دهه مبارک فجر را به دانش آموزان بسپاریم و از ظرفیت این عزیزان نهایت استفاده را داشته باشیم.

دکتر محمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: نوجوانان مطالبه گر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، و خود مدیران و مربیان آموزش و پرورش باید بهترین الگو برای دانش آموزان با شند.

لازم به ذکر است: اعضای تشکل‌های دانش آموزی حاضر در جلسه، نظرات و خواسته های خود را با معاون وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشتند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4256
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای نشست معاون محترم وزیر با اعضای تشکل های دانش آموزی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.