3
استاندار کرمانشاه: ‌

امیدواریم‌ شاهد یک انتخابات پرشور و آگاهانه باشیم

  • کد خبر : 6518
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۰۹
امیدواریم‌ شاهد یک انتخابات پرشور و آگاهانه باشیم
استاندار کرمانشاه به حساسیت انتخابات این دوره اشاره کردو اظهار کرد: امیدواریم مردم با حضور و مشارکت بالا یک انتخابات پرشور و آگاهانه را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، ‌محمدطیب صحرایی، صبح امروز «هشتم تیر» در جمع خبرنگاران به شروع انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: انتخابات این دوره در شرایط خاصی برگزار شد است.

امروز شاهد یک انتخابات حساس هستیم

صحرایی با توجه به شهادت رییس جمهور، گفت: فرصت بسیار کمی برای برگزاری مرحله چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری داشتیم، در حالت عادی برای برگزاری این انتخابات یک سال زمان نیاز داشت، اما براساس قانون بعد از شهادت رییس جمهور، می بایست ظرف ۵۰ روز رییس جمهور بعدی انتخاب شود، بر این اساس فرصتی محدودی داشتیم، اما به یاری خداوند همه چیز به خوبی مهیا شد و امروز شاهد برگزاری یک انتخابات حساس و پرشور هستیم.

مدیر ارشد استان در ادامه گفت: تمام دستگاه های استان طی این مدت کم پای کار بودند تا این انتخابات به خوبی در استان برگزار شود که جای تقدیر دارد.امیدواریم امروز با مشارکت آگاهانه و پرشور مردم شاهد انتخاب یک رییس جمهور اثرگذار برای کشور باشیم که کشور از نتایج آن بهره مند شود و رییس جمهور جدید بتواند مسیر تعالی و پیشرفت ایران را ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.