10
استاندار کرمانشاه:

 تلاش کنیم از ما میراث بهتری برای کرمانشاه به یادگار بماند

  • کد خبر : 5359
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۲۶
 تلاش کنیم از ما میراث بهتری برای کرمانشاه به یادگار بماند
دکتر محمدطیب صحرایی، «شامگاه چهارشنبه اول شهریور ماه ۱۴۰۲» در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با تاخیر چند روزه با شکوه تر از سالهای گذشته با حضور حدود ۷۰۰ نفر از فعالین رسانه ای استان، پیشکسوتان، مدیران اداراتی که خدمات به خبرنگاران داده اند و مدال آوران خبرنگار استان در استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ دکتر محمدطیب صحرایی، گفت: با بیان اینکه ساختن کشور و استان به همت و عزم و اراده جمعی نیاز دارد، اظهار کرد: در این چند ماهی که در استان بوده ام، اولین موضوع مد نظرم این بود که نقاط قوت و فرصت های استان را خوب بشناسم.

دکتر صحرایی، با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در دوران مسئولیتش در استان گفت: از پیشران های اصلی برای ایجاد اشتغال، حوزه مسکن است، زمانی که به استان آمدم در حوزه ساخت مسکن رتبه ۲۷ کشور را داشتیم که اکنون از این رتبه فاصله گرفته و تلاش می‌کنیم رتبه استان را به زیر ۱۰ برسانیم.

صحرایی با بیان اینکه در حوزه تأمین زمین مورد نیاز طرح های مسکن ملی در استان بسیار خوب کار شده، گفت: هم اکنون ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی در استان در حال ساخت است.

مدیر ارشد استان، با اشاره به شناسایی ۷۰ طرح صنعتی راکد در استان با پیشرفت بیش از ۶۵ درصد، گفت: امیدواریم تا پایان سال بیش از نیمی از آنها به بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه دستور تخصیص دو هزار میلیارد تومان برای پروژه راه آهن کرمانشاه صادر شده، گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده قطار به اسلام آبادغرب برسد.

مراسم روز خبرنگاردر استانداری کرمانشاه

استانداردر ادامه، گفت: کار بازسازی فرودگاه کرمانشاه نیز که باید در سنوات گذشته انجام می شد، اما به عللی به تاخیر افتاده بود، هم اکنون با جدیت در حال انجام است و امیدواریم تا آبان امسال به اتمام برسد.

صحرایی به مواهبی که پیاده روی اربعین برای استان دارد نیز اشاره کرد و گفت: اربعین برای استان برکات معنوی و مادی بسیاری دارد. اربعین تا امروز بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان مازاد بر بودجه استان برای کرمانشاه سوغات داشته است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصحاب رسانه بیمه این عزیزان است، جهت همکاری صندوق بیمه کشاورزی، روستایی و عشایر با اصحاب رسانه از خدمات این صندوق تشکر کرد.

مدیر ارشد استان در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه معتقدم خبرنگاران می توانند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشند، عنوان کرد: با این وجود رسانه ها در استان تاکنون یک هدف بزرگ ارزشمند مشترک را برای خود طراحی نکرده اند که پیشنهاد می کنم اگر می خواهیم کرمانشاه با سرعت بیشتری به سمت توسعه برود، اهداف بزرگی را طراحی و با تلاش جمعی به سمت تحقق آن اهداف برویم.‌

تقدیر از دکتر محسن رشیدی اقدم به مناسبت روز خبرنگار

لازم به ذکر است: در این مراسم از حدود ۷۰۰ نفر از اصحاب رسانه، همچنین دکتر محسن رشیدی اقدم « مدیریت صندوق بیمه کشاورزی، روستاییان و عشایر استان»، به پاس همکاری با بیمه خبرنگاران و مهندس رامین الماسی« مدیر کل راه و شهرسازی استان» به جهت تأمین مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه، افتخار آفرین و مدال آور تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5359
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای  تلاش کنیم از ما میراث بهتری برای کرمانشاه به یادگار بماند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.