2
استاندار کرمانشاه گفت:

متعهد به عهد خود با شهید رئیسی برای خدمت به مردم خواهم بود.

  • کد خبر : 6887
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۰۰
متعهد به عهد خود با شهید رئیسی برای خدمت به مردم خواهم بود.
چکاوک نیوز_محمد طیب صحرایی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار گفت: تا آخرین لحظه خدمتم متعهد به عهد خود با شهید رئیسی برای خدمت به مردم خواهم بود.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، این مراسم که به دلیل هم زمانی با آیین بزرگ اربعین حسینی و میزبانی استان کرمانشاه از انبوه زائران حسینی و با درخواست جمعی از اهالی رسانه با تأخیر برگزار شد.

استاندار کرمانشاه، در این مراسم، با تبریک به اصحاب رسانه، اظهار داشت؛ تا آخرین لحظه مسئولیت ذره‌ای در خدمتم به مردم کم نمی‌گذارم، این عهدی است که با خدای خود بسته ام شهید رئیسی من را متعهد کرد که برای خدمت به مردم شب و روز نشناسم و تا آخرین لحظه این را اجرا خواهم کرد.

صحرایی در ادامه با اشاره به جذب نیروی انسانی، گفت: از ۱۵ مرداد سال گذشته به دلیل نیاز استانداری، فرمانداری و مجموعه‌های مختلف به نیروی انسانی درخواست نیرو شده و مجوز این کار یکسال طول کشید و از ۳۰ نفر جذب شده که از این تعداد ۱۶ نفر جزو شهرستان کرمانشاه هستند.

صحرایی افزود: قول‌هایی به تعدادی از متقاضیان کار درباره اشتغال داده شده که هنو ز محقق نشده است اما تا آخرین لحظه برای آن تلاش می‌کنم.

استاندار کرمانشاه به آمار تردد زائران در کشور و استان اشاره کرد و افزود؛ امسال در کشور ۱۰% آمار کاهش زائر داشته ایم، اما در مرز خسروی این کاهش نسبت به سال گذشته ۳% بوده، که نشان می‌دهد رشد مرز خسروی نسبت به سایر استان‌ها سرعت بهتری دارد، امسال تردد درمرز خسروی حدود ۹۰۰ هزار نفر بوده و آماده هستیم در سال‌های آینده افزایش یابد.

مدیر ارشد استان در خصوص نرخ بیکاری استان گفت؛ نرخ بیکاری در استان کرمانشاه نصف شده و در جایگاه دوم کشور قرار داریم زیرا استان‌های دیگر هم در تلاش هستند به رئیس جمهور شهید پیشنهاد دادم که کارگروهی ویژه برای پنج استانی که شرایط مشابه دارند، ایجاد شود.

صحرایی تأکید کرد: فرودگاه کرمانشاه در ابتدای کار من در کرمانشاه کمتر از پنج پرواز داشت، اکنون در همین باند به ۶۵ تا ۷۵ پرواز رسیده است و با راه‌اندازی باند اصلی نیز پروازها افزایش خواهد یافت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در دولت شهید رییسی ۱۲ نامه در رابطه با راه‌آهن ارسال شده و نتیجه راه‌آهنی که متوقف شده بود از دو ماه و نیم گذشته از محل استیجازه رهبری صرف بودجه‌های ویژه، ۳۰ همت برای پروژه راه آهن کرمانشاه تخصیص یافته است.

برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار و رونمایی از پوستر جشنواره «ابوذر»

استاندار کرمانشاه ازخدمات ۷۰۰ غرفه در اربعین امسال خبر داد و افزود؛ همجواری با عراق برای ما سودمند است.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.