7
قائم مقام خبرگزاری رسا در استان های غرب کشور،گفت:

مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان به همت خبرگزاری رسا و باهمکاری شهرداری منطقه ۴ کرمانشاه باحضور اقشار مختلف مردم واجرای برنامه های شاد ومتنوع توسط گروه ها ی هنری برگزار شد.

  • کد خبر : 5974
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۵۹
مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان به همت خبرگزاری رسا و باهمکاری شهرداری منطقه ۴ کرمانشاه باحضور اقشار مختلف مردم واجرای برنامه های شاد ومتنوع توسط گروه ها ی هنری برگزار شد.
مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان به همت خبرگزاری رسا و باهمکاری شهرداری منطقه ۴ کرمانشاه باحضور گسترده مردم و اقشار مختلف و جمعی از اصحاب رسانه و با اجرای برنامه های شاد ومتنوع توسط گروه ها ی هنری و تقدیم هدایای به مردم برگزار شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از، کرمانشاه؛ این جشن باشکوه با آیاتی از کلام الله مجید و نوای دلنشین ذاکرین اهل بیت آغاز شد.

مسعودپیرنداخ «قائم مقام خبرگزاری رسا دراستانهای غربی کشور»، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مردم را به حضور باشکوه در پای صندوقهای رأی دعوت کرد و افزود: قهر باصندوق رأی مساوی است با تائید نابسامانی و ادامه وضع موجود، هر فرد ایرانی برای آینده ای روشن و قوانینی گره گشا نیاز به انتخابی اصلح برای ساماندهی و غلبه بر مشکلات است.

پیرنداخ در ادامه،گفت: دوری از صندوق رأی یعنی اجازه دادن به هر فرد غیر اصلح و ناتوانی برای ورود به مجلس آینده و دخالت در امور اجرایی و قانون گذاری کشور و تصویب قوانین ضعیف و ادامه روند نابسامان وضع موجود.

دکترمسعود پیرنداخ بااشاره به ناتوانی مدیریتی در بعضی از مجموعه ها گفت: مردم ایران مردمانی نجیب ، رنگین و بااصالتی هستند که همیشه پای کار انقلاب وانتخاباتها بودن و از معدود ترین ملت های بااصالت و بافرهنگ دنیا به شمار می روند که همیشه وفادار می باشند بودند.

این فعال سیاسی و اجتماعی بااشاره به اینکه حق مردم خدمت و احترام و پاسخگویی به مطالبات به حق آنهاست، گفت؛ مردم این مردمان نجیبی هستند که به کم قانع هستند در حد معیشت جزئی در اشتغال جزئی، وی خطالب به کاندیداتور های مجلس شورای اسلامی افزود : شما کاندید هایی که با پوستر و بنر فضای شهرها رو رنگین کرده اید ، همین مردم غیرتمند قرار است به شما رای بدهند، همین ملت قرار است در ۱۱ اسفند ماه پای صندوقهای رای بیایند واین دین بزرگ وسنگینی های شما خواهد انداخت‌‌‌ و مدیون این مردم خواهید بود، اگر به آراء آنها خیانت کنید، مدیون این مردم خواهید بود اگر پیگیر مطالبات به حقشان نشوید، مدیون این مردم خواهید بود، اگر خواسته هایشان را اجابت نکنید باز مدیون این ملت خواهید بود.

رقص کردی

دبیر حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی در پایان سخنانش ضمن آرزوی توفیق برای تمامی خادمین ملت از آحاد مردم خواست باحضور پررنگ در پای صندوقهای رای اصالت و اقتدار خود را بسان گذشته حفظ و باانتخاب افرادی اصلح مجلسی مقتدر برای پاسخگویی و پیگیری به خواسته های به حق تشکیل دهند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5974
  • نویسنده : حسنا فخارزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان به همت خبرگزاری رسا و باهمکاری شهرداری منطقه ۴ کرمانشاه باحضور اقشار مختلف مردم واجرای برنامه های شاد ومتنوع توسط گروه ها ی هنری برگزار شد. بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.