6
مدیریت ستاد بحران استانداری استان کرمانشاه، گفت:

استفاده از پتانسیل بسیار گسترده و قوی بسیج می تواند کمک شایانی در حوزه پیشگیری استان داشته باشد.

  • کد خبر : 6366
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۱
استفاده از پتانسیل بسیار گسترده و قوی بسیج می تواند کمک شایانی در حوزه پیشگیری استان داشته باشد.
افشین یگانه مدیریت ستاد بحران استانداری استان کرمانشاه  ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، گفت: استفاده از پتانسیل بسیار گسترده و قوی بسیج می تواند کمک شایانی در حوزه پیشگیری و اطفاء حریق و صیانت از جنگلها و مراتع استان داشته باشد.

به گزارش خبری چکاوک نیوز،از کرمانشاه؛ افشین یگانه اظهار کرد: برخی از سازمانهای مردم نهاد امکانات و تجهیزات بسیار مطلوبی در این حوزه در اختیار دارند که ارگانهای دولتی می‌توانند با مشارکت دادن آنها در مدیریت و پیشگیری حوادث بهره وری بهتری داشته باشند.

یگانه ضمن تاکید بر انجام آتش بر، به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی در مناطق حادثه خیز، گفت: هر عشایری که ساکن در مرتعی باشد و آن مرتع را مورد حریق قرار دهد، پروانه چرای دام آن توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری باطل میگردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: سازمانهایی که تجمیع زباله دارند، برای معدوم کردن زباله ها حتی المقدور از روشهای غیر از آتش زدن استفاده کنند و در صورت نبود امکانی غیر از آن حتما با مدیریت و آمادگی کامل این موضوع را انجام دهند.

افشین یگانه در مورد افزایش دیده بان در مناطق پر تکرار حادثه حریق تاکید داشت و اظهار کرد: «فداکار خدمت ها» تحت حمایت سازمان مدیریت بحران بوده و در صورت حادثه و آسیب دیدن آنها، مطابق مستندات و مقررات مرتبط مورد جبران خسارت قرار می گیرند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.