10
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

آغاز طرح ۱۰ روزه مبارزه با سارقان در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 4277
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
آغاز طرح ۱۰ روزه مبارزه با سارقان در استان کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از آغاز رزمایش ۱۰ روزه مبارزه با سارقین در استان خبر داد و گفت: مجازات مالخرها از سارقین هم بیشتر است

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از آغاز رزمایش ۱۰ روزه مبارزه با سارقین در استان خبر داد و گفت: مجازات مالخرها از سارقین هم بیشتر است

سردار علی‌اکبر جاویدان «فرمانده انتظامی استان کرمانشاه»در مراسم اجرای رزمایش ۱۰ روزه مبارزه با سارقین که باحضور دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و رده های مختلف نیروی انتظامی در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و خیر مقدم به رده های مختلف نیروی انتظامی، این رزمایش را در راستای دستورات فرمانده فراجا عنوان کرد و افزود: بخشی از حکم سردار رادان فرمانده فراجا که ازسوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است، معظم له در این حکم بیان می‌کنند، تلاش‌ها به نحوی باشد که رضایت خدا، مردم و حفظ امنیت و آرامش را بدنبال داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: تدابیر و فرامین فرمانده کل قوا برای ما حجت است، ودر این راستا طرح مقابله با سارقین به مدت ۱۰ روز در سراسر استان اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان، کرمانشاه را در برخورد با سارقان ردیف دوم کشور عنوان کرد و افزود: در این طرح کارهای اطلاعاتی از دو روز پیش انجام شده و امروز به‌صورت آشکار این طرح اجرایی می‌شود.

سردار جاویدان تاکید کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان سرباز نظام به دستورات فرمانده کل قوا لبیک می‌گویید، امیدواریم با تلاش همکاران و همراهی مردم، که همراه همیشگی نیروی انتظامی هستند،این طرح طی ۱۰ روز با موفقیت انجام شود.

مبارزه با سرقت از مطالبات به حق مردم است:

آغاز طرح  عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرفت

این مسوول با اشاره به ورود به سال جدید، سالی همراه با امنیت و آرامش را برای مردم آرزو کردو، تاکید کرد: یکی از مطالبات به حق مردم، مقابله با سرقت است که دغدغه ما نیز هست.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه روند افزایشی سرقت‌ها صدمه مالی و روانی به شهروندان را در پی دارد، گفت: به‌عنوان خادم مردم پذیرفته‌ایم امنیت مردم را تأمین کنیم، انصاف نیست که سربازان باشند اما مردم استرس جان و مالشان را داشته باشند.

این مسوول اصل آرامش مردم را در اولویت کار پلیس دانست و افزود: سرقت مسئله مهم ماست و در برخورد با سارقین حرفه‌ای، سارقان تحت تعقیب، سرقت خرد و مال خرها، برخوردی قاطع داشته وخواهیم داشت، ما معتقدیم، مالخراها جرمشان بیشتر از سارقین است، آنها شرایط را برای سارقان فراهم می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص رسیدگی به دادخواهی اشخاصی که اموالشان مورد سرقت قرار گرفته، گفت: برخورد ما قانونی و با حمایت دستگاه قضایی با سارقین قاطعانه خواهد شد.

سردار جاویدان در این طرح از ۱۲۰ گشت خودرویی، ۹۰ گشت موتوری و بیش از هزار نفر نیرو خبر داد وافزود: از مردم خوب استان انتظار داریم در این مراحله نیز ما را یاری کنند و موارد مشکوک به سرقت را با شماره تماس ۱۱۰ و ۱۹۷ به همکاران ما اطلاع دهند و اطمینان داشته باشند برخورد لازم با سارقین را خواهیم داشت.

در ادامه، شهرام کرمی «دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه» اظهار داشت: یکی از عوامل حس ناامنی و یاس در مردم، موضوع سرقت است و مردم در این خصوص گله مند هستند، حتی برای اموال خرد احساس آرامش نمی کنند، و ما وظیفه داریم دغدغه مردم را رفع کنیم.

دادستان کرمانشاه شهرام کرمی

کرمی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه پلیس قطعا مورد حمایت دستگاه قضایی خواهند بود، گفت: تک تک این عزیزان را در راستای نظم و امنیت حمایت می کنیم.

دادستان کرمانشاه تأکید کرد: سارقان و مالخران تخفیف مجازات و مرخصی نخواهند داشت، قاطعانه نیز با آنان برخود خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4277
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای آغاز طرح ۱۰ روزه مبارزه با سارقان در استان کرمانشاه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.