5
رئیس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت:

شهید رئیسی چهره مَردمی و آرامش افزای فضای سیاسی کشور بود

  • کد خبر : 6485
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۴۱
شهید رئیسی چهره مَردمی و آرامش افزای فضای سیاسی کشور بود
همایش جهاد تبیین با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اجرای مداحی، سرود و شعرخوانی شعرای مطرح استان به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، با همکاری اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و کنگره ملی شهدای استان و بسیج مداحان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، سردار سرتیپ بهروز خوشبخت در این همایش با گرامیداشت یاد شهدا به انتخاب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: آیت الله شهید رئیسی چهره مَردمی و تزریق کننده آرامش در فضای سیاسی کشور بود، مقام معظم رهبری به همه ریاست جمهور ها کمک کرد، اما از آیت الله رئیسی تقدیر کرد، به خاطر خدمات صادقانه که داشت.

رئیس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: دشمنان ایران به دنبال این هستند بین ملت ما دو دستگی ایجاد کنند و مَردم را از حضور در پای صندوق های رأی باز دارند، مَردم ما بحمدالله فهیم هستند، بارها به ندای رهبر لبیک گفته و توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

خدمات ارزشمند شهیدجمهور مشهود است:

سرهنگ آزادی

سرهنگ افشین آزادی نیز در این همایش خدمت و مجاهدت شهیدجمهور را پاکدستی و مجاهدت عنوان کرد و گفت: آیت الله رییسی خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف انجام داده که مشهود است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: شهید آیت الله رئیسی در اخلاق و خدمات خالصانه بود، باید دقت کنیم فرد اصلحی را در تراز ایشان انتخاب کنیم.

این مسئول هدف از برگزاری این مراسم را بیان ارزش های دفاع مقدس به زبان هنر عنوان کرد.

گفتنی است: این مراسم با مداحی، شعر خوانی شاعران مطرح استان از جمله میلادخانی، محمدعلی اسدی، فاطمه زهرا تکلف پور، سیدصادق خاموشی، مریم رضایی در وصف شهید جمهور، مداح خردسال: محمدمهدی کلانتری، مداح اهل بیت

محمدمهدی دستمزد و اجرای شاعر و‌مجری: محناامیری، اجرای سرود نونهالان زینبی، رونمایی از کتاب « وارث ارغوانها» همراه بود و حاضرین از آثارموجود در بنیاد حفظ آثار کرمانشاه بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.