7
استاندار کرمانشاه، گفت:

چهره شهر کرمانشاه تا پایان تابستان سال‌جاری تغییر قابل توجهی دارد/ براساس اولویت مشکلات منطق هشتگانه حل می شود

  • کد خبر : 6150
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
چهره شهر کرمانشاه تا پایان تابستان سال‌جاری تغییر قابل توجهی دارد/ براساس اولویت مشکلات منطق هشتگانه حل می شود
نشست خبری استاندار کرمانشاه و تعدای از معاونین استاندار، مدیران حوزه عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار کرمانشاه، شهردار منطقه ۵ شهرداری و معاونین شهرداری با اصحاب رسانه ظهر امروز در شهرداری منطقه ۵ کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز،از کرمانشاه، «دکترمحمدطیب صحرایی»، دراین جلسه، اظهار کرد: مقرر گردید بر اساس اولویت مشکلات مناطق هشت‌گانه حل و فصل شود.

صحرایی با توجه به وسعت، جمعیت و مشکلات مناطق مختلف منطقه ۵ شهرداری، گفت: شهرداری منطقه ۵ به عنوان اولین منطقه معرفی شده و قرار است مشکلات آسفالت، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی، ساخت‌ وساز‌ها، مشکلات فضای سبز، سدمعبر و… در این منطقه پیگیری  و رفع شود.

مدیر ارشد استان، تاکید کرد: پیگیری و رفع مشکلات شهری منوط به هماهنگی با سایر سازمان‌های مرتبط است و رفع قسمتی از این مشکلات برعهده شهرداری می باشد که امیدواریم با توافقات انجام گرفته شده مردم کرمانشاه تا پایان تابستان امسال تغیرات ملموسی را در شهر کرمانشاه مشاهده کنند.

رفع موانع و مشکلات شهر باید به اطلاع مردم برسد

نشست خبری استاندار کرمانشاه و تعدای از معاونین استاندار، مدیران حوزه عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار کرمانشاه، شهردار منطقه ۵ شهرداری و معاونین شهرداری با اصحاب رسانه ظهر امروز در شهرداری منطقه ۵ کرمانشاه

صحرایی در ادامه، گفت: رفع موانع و مشکلات هر منطقه از جمله آسفالت معابر، رفع آبگرفتگی معابر، جمع‌آوری پسماند و نخاله‌های ساختمانی و… که در کرمانشاه انجام‌می‌گیرد باید توسط رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد. و مردم می توانند در این موارد نظر بدهند، مهمترین ناظر مناطق شهری مردم هستند و نظر آنها مهم و قابل احترام است.

شهرداری‌ها به سمت درآمد پایدار حرکت کنند

استاندار کرمانشاه در پاسخ به خبرنگاران اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح‌ها را از محل درآمدهای شهرداری کرمانشاه عنوان کرد و افزود: شهرداری‌ها باید به سمت کسب درآمد پایدار حرکت کنند و درآمد آنها متکی به پرداخت جریمه و تخلفات ماده صد نباشد.

صحرایی یکی از دغدغه ها را راه اندازی مجدد شهر بازی دانست و افزود: پروژه شهربازی معارض دارد و هیچ سرمایه گذار خصوصی حاضر به همکاری با این پروژه نیست.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.