3
رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه؛

نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالارترین نظامات سیاسی است که در دنیا می‌شناسیم

  • کد خبر : 6585
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۲۱
نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالارترین نظامات سیاسی است که در دنیا می‌شناسیم
حجت السلام محسن مفیددر نشستی خبری در محل ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استانداری کرمانشاه مشارکت مردم استان را در این دوره از انتخابات تا ساعت ۱۶ چشمگیر و بیشتر از مرحله اول عنوان کردو افزود؛ تا این ساعت هیچ گزارش قابل توجهی درباره وجود مشکل در فرآیند انتخابات گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه، با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، حاضر در استانداری با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۶ امروز جمعه شاهد مشارکت چشمگیر مردم بودیم و هیچ گزارش قابل توجهی در خصوص وجود مشکل در فرایند انتخابات نبوده، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالارترین نظامات سیاسی است که در دنیا می‌شناسیم.

حجت الاسلام محسن مفید خاطر نشان کرد: کمتر از نیم قرن از عمر بابرکت نظام اسلامی گذشته و بیش از ۴۰ انتخابات سراسری بدون احتساب انتخابات مرحله دوم برگزار در کشورمان برگزار شده است.

شاهد پنج انتخابات سراسری بودیم

مفید تأکید کرد: در هیچ جای دنیا نمی‌توانید با این حقیقت مواجه شوید که در فاصله زمانی چند ماهه شاهد برگزاری پنج انتخابات سراسری باشید.

وی با بیان اینکه، آنچه که باید برای برگزاری انتخابات در مرحله اول از اقدامات مختلف در حوزه‌های مختلف انجام می‌شد برای مرحله دوم نیز مورد توجه بود و در حوزه هماهنگی با عوامل برگزاری انتخابات و هماهنگی درون سازمانی شورای نگهبان و عوامل نظارتی نیز این آمادگی با سرعت بالا فراهم شده است، گفت: امروز با همان استعداد مرحله اول انتخابات یعنی ۵۴۰۷ نفر نظارت بر انتخابات در حال انجام است.

مفیدبا بیان اینکه، گزارشات بسیار خوبی را از حضور مردم در انتخابات شاهد هستیم افزود: نماینده کاندیداها در شعب اخذ رأی حضور دارند و تاکنون تخلف قابل توجهی گزارش نشده است.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.