8
ریاست نظام پزشکی استان کرمانشاه: 

سلامت مانند امنیت برای زندگی لازم است/ دوران کرونا نشان داد، چقدر سلامت اهمیت دارد  

  • کد خبر : 5354
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
سلامت مانند امنیت برای زندگی لازم است/ دوران کرونا نشان داد، چقدر سلامت اهمیت دارد   
تقدیر از پیشکسوتان و پزشکان نمونه کرمانشاه به مناسبت روز پزشک« اول شهریور ماه و روز داروسازپنجم شهریور ماه » در کرمانشاه برگزار شد 

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همکاری بیمارستان سجاد، مجموعه آزمایشگاه بوعلی، بیمارستان حکیم، بیمارستان بیستون و درمانگاه شبانه روزی سریتا، شامگاه « جمعه سوم شهریور ماه ۱۴۰۲» مراسم با شکوهی در تالار برق کرمانشاه برگزار و با گرامیداشت شهدای سلامت از پیشکسوتان و نمونه های پزشکی تقدیر شد.

دکتر محمد باقر حیدری« ریاست نظام پزشکی کرمانشاه» و میزبان مراسم، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، و تشکر ازنماینده ولی فقیه در دانشگاه معاونین دانشگاه و رئسای بیمه های دولتی و خصوصی و کلیه مدعوین حاضر در مراسم، ظهار کرد: سلامت مانند امنیت بر همه ساعتهای زندگی لازم است.

تقدیر از پیشکسوتان و پزشکان نمونه کرمانشاه به مناسبت روز پزشک

دکتر حیدری افزود: انسان تا در سلامت و امنیت گرفتار نشود متوجه این نعمت بزرگ نمی شود، در دوران سخت کرونا به این نتیجه رسیدیم که چقدر سلامت مهم است.

ریاست نظام پزشکی استان کرمانشاه در ادامه به چالشهای نظام سلامت اشاره کردو افزود: جامعه پزشکی اکنون دایره سیر نامطلوبی را طی می‌کند، که مهاجرت نخبگان و جامعه پزشکی یکی از این چالش‌ها است، ۵۰٪ پزشکان تمایل به مهاجرت دارند و یک سوم پزشکان نیز اقدام به مهاجرت کرده اند، تنها ۱۱٪ مایلند در کشور بمانند و خدمت کنند.

دکتر حیدری راه کار مهم را برای خدمت پزشکان در کشور و استان خودشان، رسیدن سهم سلامت به جایگاه واقعی دانست و افزود: لازم است اساس نامه نظام پزشکی تغییر داده شود، ما دولتی هستیم، صنفی هستیم و…

پزشکان ۱۰برابر طلافروشهاو وکلا مالیات میدهند:

ریاست نظام پزشکی استان میزان مالیات را برای پزشکان و دیگر خدمات پزشکی از جمله داروسازی، فیزیوتراپی، رادیو لوزی و … خیلی بالا دانست و افزود: این قشر خدمتگزار جامعه ۱۰ برابر بیشتر از وکلا و طلافروشان مالیات پرداخت می کنند.

لازم به ذکر است: این مراسم که با نواختن مارش توسط ارتش آغاز شد، همراه با مراسم نمایشی و تقدیر از پیشکسوتان، پزشکان، داروسازان و دیگر اقشار نمونه در کادر درمان به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5354
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای سلامت مانند امنیت برای زندگی لازم است/ دوران کرونا نشان داد، چقدر سلامت اهمیت دارد   بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.