3
فرماندار کرمانشاه، گفت:

ساماندهی پارکینگ های سطح شهر کرمانشاه در دست اقدام است/ همه پارکینگ ها بایستی به دوربین مداربسته مجهز باشند

  • کد خبر : 6164
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
ساماندهی پارکینگ های سطح شهر کرمانشاه در دست اقدام است/ همه پارکینگ ها بایستی به دوربین مداربسته مجهز باشند
ساماندهی پارکینگ های سطح شهر کرمانشاه چند سالی است تحت حوزه شهرداری بوده، اکنون مجموعه اصناف این خدمات را به عهده گرفته است .

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه؛ جلسه بررسی نابسامان پارکینگ های سطح شهر کرمانشاه به ریاست فرماندار، با حضور نماینده دادستان، نماینده راهنمایی و رانندگی، نماینده اصناف و خبرنگاران ظهر « دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳»، در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد و مصوب شد هر روز از پارکینگ های سطح شهر کرمانشاه بازدید شود.

محمد رضا آمویی« فرماندار کرمانشاه»، در این جلسه اظهار کرد: وضعیت قیمت گذاری پارکینگ ها باید مشخص شود و خودرو پارک شده در پارکینگ مسوولیت اشیا داخل خودرو تا زمانی که در پارکینگ است به عهده پارکینگ دار می باشد و همه پارکینگ ها بایستی به دوربین مداربسته مجهز باشند.

فرماندار کرمانشاه، با اشاره به اینکه ۱۰۲ پارکینگ دارای پروانه فعال هستند و ۵۸ پارکینگ فاقد پروانه می باشد، تأکید کرد: افرادی که شرایط گرفتن پروانه کسب برای پارکینگ عمومی دارند، از امروز ظرف مدت دوهفته به اصناف مراجعه کرده و تا صدور پروانه لازم برای آنها انجام شود

رییس مهندسی ترافیک راهور کرمانشاه، گفت:

خواسته ما توسعه پارکینگ ها برای رفاه بیشتر مردم است

سرهنگ رسول نوری نیز در این جلسه اظهار داشت: کمبود پارکینگ عمومی درشهر کرمانشاه و تبدیل شدن مسیر خیابان ها به پارکینگ و ایجاد ترافیک یکی از مشکلات تردد در کرمانشاه است که معاونت مهندسی ترافیک راهور کرمانشاه به آن اشاره کرد و خواستار توسعه پارکینگ های عمومی در کلانشهر کرمانشاه شد.

سرهنگ رسول نوری« رییس مهندس ترافیک راهنمایی و رانندگی کرمانشاه »با اشاره به ازدیاد خودرو در کرمانشاه و کمبود جای پارک عمومی خواستار توسعه پارکینگ های عمومی در شهر کرمانشاه شد.

سرهنگ نوری در ادامه گفت: برای پارکینگ عمومی ماشینهای سنگین با شهرداری صحبت هایی شده تا در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه همکاری لازم را برای احداث پارکینگ خودرو های سنگین داشته باشیم.

رییس مهندسی ترافیک راهنمایی و رانندگی استان، با اشاره به اینکه در کرمانشاه بالغ بر ۷۰۰ هزار خودرو داریم، از ارسال پیامک به مالکین ۲۰ هزار کامیون خبر داد و افزود: به این رانندگان تأکید شده در داخل شهر تردد و پارک نداشته باشند، ماشین های سنگین بایستی در ساعت استراحت در پارکینگ های اختصاصی باشند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.