4
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه 

روز گذشته ۴۵ مگاوات اختلاف مصرف اضافه مصرف برق داشته ایم  

  • کد خبر : 6672
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
روز گذشته ۴۵ مگاوات اختلاف مصرف اضافه مصرف برق داشته ایم   
جلسه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف برق استان با حضور استاندار کرمانشاه و مسوولان ذیربط استانی صبح امروز چهارشنبه « سوم مرداد ماه ۱۴۰۳»، درسالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، مهندس محمد مرادی در این جلسه اظهار داشت؛ با گرم شدن هوا ما شاهد اضافه مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته شدیم، در نتیجه روز گذشته ۴۵ مگاوات اختلاف اضافه مصرف برق داشته ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه از ثبت رکورد مصرف ۹۰۸ مگاواتی در کرمانشاه طی شب گذشته خبر داد.

احتمال افزایش پیک مصرف برق در روزهای آینده:

مرادی با اشاره به اینکه اوایل هفته آینده روزهای سختی از نظر گرمای هوا در پیش داریم، گفت: سال گذشته پیک مصرف برق استان ۸۶۳ مگاوات بود، این پیک مصرف معمولا ۱۵ تا ۲۵ مرداد رخ می‌دهد، احتمال دارد طی روزهای آینده شاهد افزایش پیک مصرف برق در استان باشیم.

مرادی در ادامه گفت: پیک مصرف سال گذشته ۴۵ مگاوات افزایش مصرف برق  بوده که معادل مصرف برق کل شهرستانی مانند کنگاور یا چهار برابر مصرف شهرستان دالاهو است.

همراهی مشترکین در شرایط سخت روزهای آینده:

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، افزود: روزهای شنبه و یکشنبه آینده« ششم و هفتم مرداد ماه» شرایط سختی در پیش داریم و خواستار همراهی مشترکین برای گذر از این شرایط هستیم.

محدودیت اعمال برق:

مرادی از قطع برق ادارات پرمصرف و پایش آنها از طریق کنتورهای هوشمند خبر داد و افزود: برق چاه‌های کشاورزی نیز شش ساعت در روز محدود می‌شود و برای صنایع نیز متناسب با میزان مصرفی که دارند محدودیت اعمال می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در سه روز گذشته ۶۷۵ انشعاب غیرمجاز قطع شده است، افزود: ۸۲ مگاوات برق از طریق دیزل ژنراتور ادارات قابل تأمین است اما متأسفانه از این ظرفیت استفاده نمی‌شود. لازم است ادارات حداقل بین ساعات ۹ تا یازده از دیزل ژنراتورهایی که در اختیار دارند استفاده کنند.

برنده خوش شان توزیع برق

گفتنی است: در پایان جلسه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف برق، به خانواده پیمان قهرمانی، شغل آز اد از شهرستان صحنه که در مصرف برق رعایت لازم را داشتند یک دستگاه خودرو سواری دنا پلاس اهدا شد، که یکی از ۳۰۰ دستگاه خودرو جوایز کم مصرف های برق اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.