3
استاندار کرمانشاه گفت:

شنبه ۱۶ تیرماه رییس جمهور جدید کشورمان را خواهید شناخت

  • کد خبر : 6594
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۵۹
شنبه ۱۶ تیرماه رییس جمهور جدید کشورمان را خواهید شناخت
پایان ساعت رای گیری و مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات دور دوم نسبت به دور اول و ۱۰ درصد افزایش مشارکت نسبت دور اول انتخابات داشته ایم.

به گزارش خبرنگارچکاوک‌ نیوز از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست خبری ساعت پایانی جمعه«۱۵ تیرماه»، در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استانداری با اشاره به افزایش مشارکت در استان و کشور اظهار داشت: در حال حاضر شمارش آرا در برخی از شعب اخذ رای آغاز شده و نتایج نهایی انتخابات نیز از طریق وزارت کشور تا قبل از ظهر شنبه «۱۶ تیر ماه»، اعلام خواهد شد.

محمد طیب صحرایی، افزود: روز شنبه رییس جمهور جدید کشورمان را خواهیم شناخت و امیدواریم هر کدام از دو نامزد توفیق ریاست جمهوری را پیدا کرد فردی کوشا، تلاشگر و موفق باشد و در حد توان برای موفقیت کشور تلاش کند.

مدیر ارشد استان، از رقابت جدی اما معقول  دو طیف، همراهان و دوستان دو نامزد انتخاباتی خبر داد و گفت: در این رقابت به طور طبیعی فراز و فرودهایی وجود داشت اما  آنچه برای مردم باقی خواهد ماند رفاقت و انسجام است امیدواریم هر دو طیف از این رقابت به فهم مشترک برسند و اقوام و مذاهب و اقشار مختلف همچون سابق با هم برادر و همراه باشند تا اتفاقات خوبی در کشور و استان  رقم بخورد.

رشد ۱۰ درصدی مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 

صحرایی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی مشارکت مردم در این دوره از انتخابات نسبت به دور اول، گفت: تعداد محدودی از رأی دهندگان هنوز داخل شعب حضور دارند و فرآیند رأی‌گیری تا آخرین نفر انجام‌خواهد شد و فردا نتایج انتخابات از طریق ستاد کشور به اطلاع عموم می رسد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.