6
رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه، گفت:

۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه میزبان زائران یادمان شهدای بازی دراز هستیم  

  • کد خبر : 6133
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه میزبان زائران یادمان شهدای بازی دراز هستیم   
اولین جلسه نشست خبری هیئت اندیشه ورزی به همت «کانون بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه»، با اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه کرمانشاه، با مباحث آسیب شناسی و تصمیم گیری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: محمد هادی صحرایی« رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه»، در اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد، از میزبانی زائران یادمان شهدای بازی داز در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه خبر داد و با اشاره به استقبال خوب سال گذشته، گفت: سال گذشته میزبان حدود ۴۵ هزار زائر از سراسر کشور بودیم، پیش بینی شده قطعا این تعداد زائر امسال خیلی بیشتر خواهد بود.

صحرای از خبرنگاران خواست در خصوص رشادت‌های رزمندگان در عملیات بازی دراز، چنانچه راوی را می شناسند با او به گفتگو نشسته و روایتش را برای نسل جوان انعکاس دهند.

رسانه ها در انعکاس اخبار نقش مهمی دارند:

رییس بسیج رسانه استان تاکید کرد: اکنون جنگ رسانه ای است و رسانه های مثبت و منفی نقش مهمی را در انعکاس اخبار ایفا می‌کنند، این جاست که ضرورت سواد رسانه‌ای بسیار مهم است، سواد رسانه به صورت عمومی بسیار ضعیف است، مردم با گوشی در فضای رسانه خو کرده اند، آسیب پذیری زیاد شده، احتیاج داریم روی سواد رسانه کار کنیم.

آثار رسانه ای بازی دراز در سه جا معرفی و تقدیر می شود: 

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش به آثار رسانه ای برگزیده در خصوص اخبار یادمان بازی دراز اشاره کرد و افزود: این آثار در سه مسابقه به رقابت گذاشته می شود و در جشنواره ابوذر که آخر سال برگزار می شود، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج رسانه ارزشیابی می شود به بهترین آثار جوایز داده می شود.

رییس بسیج رسانه استان از اعزام زائران به یادمان بازی دراز در فواصل مختلف سال اشاره کرد و افزود: با درخواست زائر حداقل ۲۰ نفر داوطلبین را در این زیارتگاه همراهی خواهیم کرد.

مسوول بسیج اقشار ناحیه کرمانشاه 

اولین جلسه نشست خبری هم اندیشه ورزی کانون بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه

با رسانه ها همه چیز را آشکار می کنیم 

مسوول بسیج ناحیه اقشار کرمانشاه،«صادق مومنی» در این جلسه در جمع خبرنگاران، گفت: اسرائیل با رسانه همه چیز را حذف میکند و ما با رسانه همه چیز را برای مخاطب آشکار میکنیم.

اطلاعات صحیح به سمع و نظر عموم مردم برسد:

مومنی با اشاره به اینکه در هر قشر و معاونت هیئت اندیشه ورز داریم، افزود: در جلسه هیئت اندیشه ورزی مشکلات بررسی می شود و به نتیجه می رسد. باید آنچه که واقعیت است گفته شود و رسانه ها موانع را از بین ببرند و اطلاعات صحیح را به سمع و نظر مردم برسانند.

مسوول بسیج ناحیه اقشار، به امید نابودی اسرائیل، در ادامه گفت: انتشار خبر از سوی رسانه ها بایستی صادقانه و شفاف باشد و روایتگری صحیح در اختیار مردم قرار بگیرد.

کیوان داراب خانی «مسوول کانون بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه»، در این جلسه، اظهار کرد: روایت گری صحیح این است که ما خودمان موج را بسازیم، بیشترین طرح هیئت اندیشه ورزی مسئله است تا زمانی که به نتیجه نهایی برسیم.

بازدید زیارتگاه بازی دراز مختص ایام بازی دراز نباشد:

حامد بهرامیان« مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه»، در این جلسه درخواست داشت چارچوب اندیشه ورزی دسته بندی شود و اگر ابلاغی دارد مشخص شود.

 بهرامبان

بهرامیان معتقد بود، زیارت از بازی دراز مختص ایام بازی دراز نباشد، در بحث گردشگری در یادمان بازی دراز می توانیم در طول سال به صورت مستمر زائر داشته باشیم و در این رابطه پوسترهایی طراحی شود که در اختیار زائران قرار دهیم و در مکانهای مختلف نصب کنیم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.