7
استاندار کرمانشاه:

خانواده‌های کرمانشاهی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور چشمگیری داشته باشند

  • کد خبر : 2277
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
خانواده‌های کرمانشاهی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور چشمگیری داشته باشند
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و بُرد بین المللی آن برای نظام جمهوری اسلامی به افراد توصیه کرد برای حضور با نشاط و چشمگیر در این روز مهم، با خانواده‌هایشان در راهپیمایی حضور داشته باشند.

به گزارش چکاوک نیوز، «بهمن امیری‌مقدم» روز سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس که در سرسرای شهید قاسم سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد. افزود: پس از ۲ سال تعطیلی این مراسم بزرگ، باید امسال این مراسم با جنب و جوش و تحرک بیشتری برگزار کنیم.

وی تاکید کرد باید همه کارکنان دولتی در دستگاه های اجرایی. از آموزش و پرورش گرفته تا دانشگاه ها، ورزش و جوانان، نیروهای مسلح. و هر کس در هر جای که کار می کند برای تبلیغات محیطی و در خانواده های خود پای کار بیایند. و مردم را به حضور پرنگ در این راهپیمایی تشویق و تبلیغ کنند.

وی همچنین خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا در مراسم راهپیمایی روز قدس شد و تاکید کرد همه باید حدقل ماسک زده باشند.

امیری‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور همه جانبه تمام اقشار جامعه. از نیروهای مسلح خواست هم در این مراسم به صورت مردمی حضور داشته باشند. و هم تمام تدابیر لازم را برای امنیت مراسم اتخاذ کنند. زیرا دشمنان در این روز که برای ما شکوه خاصی دارد درصدد وارد کردن خدشه ای به این آرمان مهم انقلاب هستند. بنابراین برای مراقبت های ویژه به کار گرفته شود.

وی همچنین خواستار تبلیغات محیطی. و اطلاع رسانی توسط صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی در راستای دعوت به حضور پر رنگ مردم توسط هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شاخص در راهپیمایی روز قدس در استان شد.

استاندار کرمانشاه همچنین از فرمانداران و شهرداران خواست تمام امور مربوط به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح شهرستان ها، بخشداری ها و دهستان ها را برنامه ریزی و رصد کنند.

امیری مقدم در ادامه از همه دستگاه های خدمت رسان. مانند، آتش نشانی. هلال احمر، اورژانس. اتوبوس رانی و تاکسی رانی و دانشگاه علوم پزشکی. خواست در راستای ارایه خدمات به راهپیمایی کنندگان در وضعیت آماده باش قرار گیرند.

نماز عید سعید فطر در استان کرمانشاه باید با معنویت بیشتری برگزار شود

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر خواستار تدابیر لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار نماز عید فطر در استان کرمانشاه شد و گفت: عید فطر یکی از اعیاد بزرگ جهان اسلام است باید با روح و معنویت زیادی برگزار شود.

امیری مقدم همچنین خواستار تدابیر ترافیکی برای برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر شد و گفت: پلیس راه طوری برنامه ریزی کنند، که در سطح شهر ترافیک ایجاد نشود و مردم شهر اذیت نشوند. منبع خبر

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=2277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.