11
دکتر فاطمه عزیزی،کاندیدایی از قشر اندیشمندان:

” کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه”  

  • کد خبر : 5964
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
” کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه”   
دکتر فاطمه عزیزی به منظور جلب اعتماد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پا به این عرصه خطیر نهاده و دغدغه طرح گرفتاری های معیشتی و اقتصادی و رفع محرومیت منطقه با جلب نظر مشاوران و متخصصان استانی در ابعاد مختلف، سبب کاندیدا شدن ایشان در این دوره مجلس شورای اسلامی شده  است

در گفتگو با پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ دکتر فاطمه عزیزی عنوان کرد: متولد ۱۴ آذر ۱۳۶۷ شهرستان صحنه، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فکی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.

دکتر عزیزی، بعد از گذراندن تحصیلات مقدماتی، با رتبه ۸۸ کنکور سراسری در رشته دندانپزشکی وارد دانشگاه شده و در سال ۱۳۹۲ موفق به اخذ دکترای حرفه ای دندانپزشکی گردید و در همان سال با کسب رتبه یک در استان کرمانشاه، در رشته تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فکی پذیرفته و در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ بورد تخصصی ارتودنسی شده و در همان سال به عنوان استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شروع به کار نمود.

این بانوی موفق هم اکنون مدیر گروه ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه است و بیش از بیست مقاله تخصصی ایشان در برترین ژورنال های علمی دنیا به چاپ رسیده است.

از سوابق علمی و اجرایی دیگر دکتر فاطمه عزیزی می توان به ؛عضو شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مسئول تدوین برنامه عملیاتی دانشکده دندانپزشکی، عضو پژوهشگران برتر علوم پزشکی استان کرمانشاه، عضو کمیته بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی، عضو کمیته پایش تحصیلی دانشجویان ،  عضو کار گروه علمی بررسی پرونده های فراخوان های جذب هیات علمی ، استاد مشاور تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  اشاره کرد .

عزیزی در خانواده ای متدین، ولائی و تلاشگر متولد شده است. ایشان دارای دو برادر بوده که هر دو  دکترای حقوق و در دستگاه قضایی و منصب قضا مشغول خدمت هستند، خواهران ایشان هم در حوزه پزشکی و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی مشغول فعالیت می باشند.

همسر خانم دکتر عزیزی،  دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی و قاضی دادگاه تجدید نظر استان کرمانشاه است.

دکتر عزیزی با اشاره به اینکه: توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای از اصول بنیادی و زیربنایی تحقق عدالت اجتماعی می‌باشد که موجب شکوفایی و تجلی و ظهور ظرفیت‌های آن جامعه خصوصاً منابع انسانی خواهد شد ، این امر در تحقق عدالت اجتماعی که مورد تاکید متفکران و اندیشمندان می‌باشد سبب اعتلا و بهبود جامعه در تمامی حوزه‌ها و به تبع آن اعتماد و رضایت ملت به سیستم حاکمه می‌شود.

از آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی رسیدن به عدالت اجتماعی در جهت افزایش رضایت و اعتماد مردم به سیستم می‌باشد در واقع سنگ محک و معیار مشروعیت و مقبولیت از جانب مردم همین میزان اعتماد و رضایت مردم به وکلایی می‌باشد که از جانب مردم اجازه اداره امور به آنها از طریق انتخاب سپرده می‌شود.

کسب توفیق  سیستم در چنین امر مهمی بواسطه ی رضایت ،اعتماد و مشارکت ملت در انتخاب و انتخابات می باشد، مقدمات و زیربنای تحقق اعتلا و بهبود جامعه را مردم بامشارکتشان در تصمیم گیریهای کلان کشوری با انتخاب افرادی که اداره امور عمومی را به عهده گرفته اند از طریق انتخابات رقم خواهند زد.

رسیدن به توسعه پایدار در جامعه منوط به وحدت رویه و پیشبرد اهداف به پشتوانه اعتمادی حاصل می‌شود که مردم با مشارکت در انتخاب افراد اصلح برای اداره امور به آنها رسیده‌اند چنین انتخابی که سکاندار منظومه افکار مردم جهت تحقق مطالباتشان می‌باشند از پشتوانه و پایگاه مردمی برخوردار هست و ضامن رسیدن به خواسته‌ها و مطالبات ملت می‌باشد‌.

عزیزی این کاندیدای مجلس دوازدهم در پایان گفت: مشارکت در انتخابات از حقوق شهروندان محسوب میشود ، هر فرد می تواند از این حق برای انتخاب خود استفاده کند و اگر هر شهروند و ایرانی این حق خود را با رای دادن استفاده نکند در واقع تعیین سرنوشت خود را به دیگری داده است .

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5964
  • نویسنده : حسنا فخارزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای ” کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه”   بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.